וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויפים ענקיים בתפוח הגדול

31.8.2007 / 1:07

היאנקיז טאטאו את הרד סוקס עם 0:5 וצימקו את הפער לחמישה משחקים. וגנר פישל, הפיליז ניקו את המטס וההפרש בן שני משחקים

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 0:5

דבר אחד אסור היה לרד סוקס לעשות בסדרה הזו: לתת ליאנקיז להחליק אותה בסוויפ. בוסטון נכנסה לסדרה עם יתרון של שמונה משחקים, וניצחון אחד בה היה גורם לנזק מינימלי וסוגר אותה עם יתרון של שבעה.

אז מה עשו הרד סוקס? מה שהם יודעים לעשות הכי טוב: את הדבר ההפוך. התקפת בוסטון נדמה מול צ'ין מינג וונג הנפלא, שסגר שבעה אינינגים משובחים עם חמש קטילות, וקורט שילינג המפסיד לא יכול היה לרובינסון קאנו, שהשבית אותו עם שני הומרים. בשבוע הבא שוב תיפגשנה השתיים, הפעם בפנוויי פארק.


קנזס סיטי - דטרויט 6:1

אחרי שני הפסדים לרויאלס ועם הניצחון של היאנקיז, הטייגרס היו צריכים את ה-W כמו אוויר לנשימה. ג'רמי בונדרמן, בעונה איומה, הגיש שבעה אינינגים סולידיים וזכה בניצחון, קרטיס גרנדרסון ומגליו אורדונייז תמכו עם הומרים ולאו נונייז נוצח.


קליבלנד - סיאטל 5:6

הניצחון הזה משרת את האיינג'לס ואת היאנקיז בעיקר. אחרי שהמארינרס היו כל צמודים במרוץ, בא שבוע קטלני של סוויפ למלאכים והפסד בפתיחת הסדרה הקריטית הזו. סיאטל השוותה, אמנם, באינינג התשיעי מידי ג'ו בורובסקי, אבל קני לופטון הולך לבסיס הבית על ידי ריק וייט העגלתי, שהוליך לפניו עוד חובט ומילא את הבסיסים שהשאיר לו אריק או'פלהרטי, המפסיד. בורובסקי ניצח, אדם ג'ונס עם הומר קריירה ראשון בסיאטל.


משחקים נוספים הלילה ב-AL:

בולטימור - טמפה ביי 8:6
טקסס - שיקגו וייט סוקס 1:5

וגנר, קישטא!

פילדלפיה - ניו יורק מטס 10:11

משחק חולני, פסיכופטי ומטורף בפילדלפיה, כשבסיומו מנצחים הפיליז את בילי וגנר, שומרים על מאזן של 4 מ-4 בסדרה ומצמקים את ההפרש לשני משחקים. כן, עכשיו הכל פתוח במזרח.

פילדלפיה עלתה ל-0:5 מהיר עם הומרים של ריאן הווארד, ארון רוואנד ופאט ברל, רק כדי לראות את המטס חוזרים ל-5:5 באינינג החמישי. פילדלפיה לא ויתרה, ובתחתית האינינג עלתה ל-5:8 עם עוד הומר של ברל, רק כדי לראות את המטס חוזרים עם בליץ מטורף בשמיני, חמש ריצות ויתרון 8:10. ואז, במצב של 9:10 באינינג התשיעי, נכנס המקלקל הלאומי של שיי סטדיום, בילי וגנר. הרשה ריצה ואחר כך עוד חבטה לצ'ייז אטלי, שהכניס את הריצה המנצחת הביתה. מה יעשה ווילי רנדולף עם הבולפן המסריח שלו? קשה לדעת.


יוסטון - סט. לואיס 1:2

האסטרוס ממשיכים לתקוע מקלות בגלגלי הקרדינלס, לאחר הופעה טובה של שבעה אינינגים של מאט אלברס והומר של לאנס ברקמן. הקרדינלס מפספסים הזדמנויות להסתער על פסגת המרכז. שישה ושלושה לג'ואל פיניירו בהפסד. בראד לידג' סיפק שמירה מספר 14.


סן דייגו - אריזונה 8:7

אחרי שעמלו הפאדרס והצליחו למחוק פער בן חמישה משחקים, חזרו הדי-באקס להוליך את המערב, כשגם קאמבק מפיגור 8:0 באינינג השביעי נעצר, בסופו של דבר, אצל חוזה ולוורדה, ששמר בפעם ה-41 העונה. ולוורדה הכיש את כל הצד, שלושה חובטים באינינג אחד, אבל גם נתן ריצה מהומר של מילטון בראדלי, שהכניסה הרבה דפיקות לב לנחשים. כריס יאנג, שדעך קשות אחרי האולסטאר, נתן הומר למארק ריינולדס וצלח 4.1 אינינגים בלבד בהפסד, דאג דייויס עם הניצחון.


שיקגו קאבס - מילווקי 4:5

הקאבס ניצחו בסופו של דבר סדרת מפתח, וייכנסו לוויקנד כשהם ביתרון של 2.5 משחקים בבית. כריס קפואנו הנורא ואיום נכנס באינינג הרביעי, והסגיר הומרים לאלפונסו סוריאנו ולמאט מרטון, שבאינינג השישי חרצו את גורל המשחק. קרלוס מרמול זכה בניצחון, ריאן דמפסטר בשמירה. הומר לריקי וויקס במילווקי.


במשחק נוסף: פיטסבורג - סינסינטי 5:4

תמונת מצב - פלייאוף

AL מזרח:

בוסטון 54:80
יאנקיז 59:75 (5 משחקים מאחור)


מרכז:

קליבלנד 57:76
דטרויט 62:72 (4.5 משחקים מאחור)


מערב:

איינג'לס 54:79
סיאטל 59:73 (5.5 משחקים מאחור)


NL מזרח:

ניו יורק מטס 60:73
פילדלפיה 62:71 (2 משחקים מאחור)
אטלנטה 65:69 (4.5 משחקים מאחור)


מרכז:

שיקגו קאבס 64:68
מילווקי 67:66 (2.5 משחקים מאחור)
סט. לואיס 66:64 (3 משחקים מאחור)


מערב:

אריזונה 60:75
סן דייגו 60:73 (1 משחקים מאחור)
דודג'רס 60:73 (4 משחקים מאחור)
קולורדו 65:68 (6 משחקים מאחור)


ויילד קארד AL:

1. ניו יורק יאנקיז
2. סיאטל (1 משחקים מאחור)
3. דטרויט (3 משחקים מאחור)
4. מינסוטה, טורונטו (7.5 משחקים מאחור)


ויילד קארד NL:

1. סן דייגו
2. פילדלפיה (2 משחקים מאחור)
3. דודג'רס (3 משחקים מאחור)
4. אטלנטה (4.5 משחקים מאחור)
5. קולורדו (5 משחקים מאחור)
6. מילווקי (7 משחקים מאחור)
7. סט. לואיס (7.5 משחקים מאחור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully