וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אופ"א: סמפדוריה ואתלטיקו בשלב הבא

30.8.2007 / 23:50

האיטלקים ממשיכים הלאה אחרי 1:1 מול ספליט, מדריד ניצחה 1:2 את וויבודינה, לאנס הביסה את ברן 1:5. גם המבורג וליאז' העפילו

שלב הגומלין של סיבוב המוקדמות השני בגביע אופ"א, הושלם הערב (חמישי) ברחבי אירופה. מי שהייתה קרובה לחולל את הפתעת הערב היא היידוק ספליט, שסיימה את משחק החוץ נגד סמפדוריה בתיקו 1:1, אבל נשארה בחוץ בגלל ההפסד הביתי מהמפגש הראשון בין השתיים (0:1). וינצ'נזו מונטלה העלה את האיטלקים בדקה ה-34 כשכבש מהנקודה הלבנה, מירקו הרגובי השווה 7 דקות לסיום ונתן לקרואטים תקווה, אבל סמפדוריה חגגה בסיום.

אתלטיקו מדריד, אחת המועמדות הבכירות לזכות בגביע אופ"א, כבר הבטיחה את עלייתה לשלב הבא בטורניר עוד במשחק הראשון מול וויבודינה הסרבית, והערב היא השלימה ניצחון כפול כשחזרה מסרביה עם 1:2 באמתחתה. בואק (38) העלה את המארחים ליתרון, אבל לואיס גרסיה (54) וראול גרסיה (74) השלימו מהפך ספרדי.

לאנס העניקה בכורה מוצלחת למאמנה הטרי, ז'אן-פייר פאפן, כשהביסה בדרך לשלב הבא את יאנג בויס ברן השוויצרית 1:5. ארונה דינדאן (12, 54), קאנגה אקאלה (15), אריק קארייר (67) וסיימון פיינדונו (88) כבשו לזכות הצרפתים. קרלוס וארלה (12) כבש את לזכות ברן.

סטנטרד ליאז', ללא סלים טועמה, רשמה ניצחון ביתי 0:1 על קירינג, ותופיע אף היא בסיבוב הראשון של הטורניר אחרי שהשלימה ניצחון כפול על הקבוצה מלוקסמבורג. המבורג הגרמנית לא התקשתה להביס בביתה את הונבד בודפשט 0:4, וגם היא פילסה דרכה לשלב הבא. בלקבורן האנגלית לא מעדה מול מיי-פה הפינית, אחרי שניצחה בביתה 0:2 משערים של דייויד בנטלי (48) וג'ייסון רובקרטס (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully