וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו יכולה להיות עונה נהדרת"

לי בוץ

30.8.2007 / 23:53

הפועל ת"א נותרה נציגתנו היחידה באירופה, עוזר המאמן רפי כהן אופטימי. מאמן שירוקי: "גם לקבוצות גדולות יהיה קשה מול הפועל"

צילם וערך: אמיר לב

הפועל תל אביב שוב נותרה הקבוצה היחידה ששומרת על כבודו של הכדורגל הישראלי באירופה, לאחר שגברה היום (חמישי) 0:3 על שירוקי הבוסנית והשלימה ניצחון 0:6 בשני המשחקים. אומנם היריבה החלשה הייתה רחוקה מלהרשים, אבל התוצאה מדברת בעד עצמה.

ביום שישי בצהריים תוגרל הפועל מול אחת מחמש הקבוצות הבאות: ליטקס לובץ' (בולגריה), אריס סלוניקי (יוון), ואלרנגה (נורבגיה), AIK סולנה (שבדיה), פ.ק סראייבו (בוסניה).

"נילחם מול כל קבוצה שתגיע לפה"

רפי כהן, עוזר המאמן שהדריך את הקבוצה מהספסל, אמר בסיום: "אני חושב שגיא הכין את הקבוצה בצורה כזו טובה במיוחד מבחינה מנטלית, שגם אם הייתי יושב בסלון היינו מנצחים. אומנם לא שיחקנו בקצב שלנו אבל זה הספיק מול הבוסנים.

"אני לא שמח על כך שאנחנו הקבוצה הישראלית היחידה שנותרה באירופה, אבל אני שמח שלפחות אנחנו נמצאים באירופה, והלוואי שנקבל איזו הגרלה שתביא אותנו לשלב הבתים, ואז זו יכולה להיות עונה נהדרת. מול בית"ר שיחקנו ברמה יותר גבוהה ממה ששיחקנו היום. הפסדנו ולא בצדק, אבל זה שייך לעבר. עכשיו בואו נלך עם אירופה, כמה שיותר רחוק".

כהן אף התייחס לשער של ליאור אסולין: "ליאור חלוץ טוב, הוא הוכיח את עצמו לאורך השנים האחרונות. ביום ראשון קרה מה שקרה, אבל גם גיא אמר שזה יכול לקרות לכל אחד. כולנו היינו מאחוריו, גם השחקנים וגם הצוות המקצועי".

לגבי הגעתו האפשרית של עמרי אפק, אמר כהן: "הבענו את דעתנו בזמנו על כך שאם עמרי יצטרף, אנחנו נשמח, אבל זה היה אז, והיום אני לא יכול להגיד בוודאות אם הוא יגיע או לא". הדובר אמיר ליובין הוסיף כי "כרגע אין שום התפתחויות במשא ומתן לגבי אפק".

וואליד באדיר: "דיברנו בתחילת העונה על כך שאנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק באירופה ולשחק במפעל כמה שיותר. אנחנו יודעים שנתניה ומכבי ת"א עפו מהמפעל, ונקווה שאנחנו נוכל להמשיך הרבה יותר".

ברוך דגו: "אני מאוד שמח שהיום באנו מרוכזים, מוכנים, והעיקר שעברנו שלב. לא היה אכפת לי שתהיה עוד קבוצה ישראלית שתייצג את המדינה, אני שמח שנשארנו ואני מקווה שנייצג את המדינה ואת האוהדים של הפועל בכבוד. אני מרגיש פיזית מצוין, אני שמח שהולך לי במגרש ואני אמשיך לעבוד קשה".

מזואה אנסומבו אמר בסיום: "זה אולי נראה קל, אבל היינו צריכים לעבוד קשה כדי לנצח. עכשיו לא אכפת לנו איזו קבוצה נקבל בשלב הבא, נילחם מול כל קבוצה שתגיע לפה. אנחנו קבוצה טובה, ועובדים כמו צוות. אני לא יודע כמה רחוק הפועל יכולה להגיע במפעל, אם חצי גמר או גמר, אבל אני מאחל לקבוצה שלי רק טוב".

טוני קראקיץ', מאמן שירוקי: "הפועל הייתה הרבה יותר טובה גם היום וגם במשחק הקודם, ואני מאחל לה בהצלחה בהמשך. מדובר בקבוצה איכותית עם שחקנים איכותיים, ואני מאמין שגם לקבוצה שתגריל את הפועל בשלב הבא יהיה מאוד קשה מולה. להפועל יש סיכוי טוב להצליח בגביע אופ"א, גם אם היא תקבל קבוצה גדולה יותר".

* המאמן הלאומי, דרור קשטן, שהיה אמור להכריז הערב על סגל הנבחרת למשחק מול נבחרת אנגליה בשבת הבאה בוומבלי, הודיע כי ידחה את קביעת הסגל למוצאי שבת, לאחר מחזור משחקי גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully