וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית תמיר: "נצטרך להביא יותר אנרגיה"

30.8.2007 / 23:33

פורוורד ישראל הצטיין בניצחון על בוסניה, וכעת הוא חושב, כמו כל הנבחרת, רק על הקרב מול מקדוניה על הכרטיס לאליפות אירופה

מערכת וואלה!

עריכה: יאיר דניאל

נבחרת ישראל המשיכה הערב (חמישי) בדרכה לעבר אליפות אירופה, עם ניצחון 60:67 על בוסניה, שהציב אותה בראש הבית המשולש בשלב השני של טורניר ההזדמנות האחרונה ביחד עם מקדוניה. מחר (21:30, שידור ישיר בערוץ 1), ייפגשו שתי הנבחרות לקרב ישיר על הכרטיס ליורובאסקט בגראנדה.

"המקדונים יותר טובים מהבוסנים"

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, אמר בסיום: "קודם כל היה היום משחק קשה. התחלנו אותו יוצא מן הכלל, היו קצת ירידות, חלק מההרכבים שיחקו טוב וחלק פחות טוב, אבל זה מה שהולך במשחקים באינטנסיביות כזו. כל השמחה היום צריכה להיות מאופקת וצריך להישאר עם הרגליים על הרצפה. המקדונים יותר טובים מהבוסנים, אז נצטרך להרים גם את רמת המשחק וגם לעשות כל מיני דברים טקטיים באופן שונה, במיוחד נגד הגארדים שלהם. אנחנו כמאמנים נלך עכשיו לשבת עם כל הקסטות ונבנה תכנית משחק. עמית תמיר היה פנטסטי וג'רון היה פנטסטי, וגם פניני עזר לנו הרבה, בעיקר מול החדירות של הבוסנים. אבל מחר יום חדש סיפור חדש. צריך להיות צנועים, להבין ששום דבר לא מובטח לנו. אנחנו ננסה, לא מבטיח שנצליח, אבל ננסה".

עמית תמיר, שהצטיין ברבע האחרון, אמר: "נצטרך להמשיך את התנופה. ננוח, נטפל בעצמנו ונהיה מוכנים. אנו צריכים להביא יותר אנרגיה. ראינו את המקדונים אתמול, הם קבוצה טובה מאוד, נצטרך להיזהר מהנקודות החזקות שלהם ולהמשיך ככה".

גיא פניני: "נכנסתי במצב שהקבוצה היתה קצת ב'דאון' בהגנה, וזה מה שמצפים ממני - לבוא ולתת את המלחמה. יש עוד שחקנים שנתנו מלחמה וזו הכימיה בנבחרת. יש עוד משחק אחד וזהו, ויש לנו מטרה אחת מול העיניים, לעלות לאליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully