וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "חייב להיות שינוי רדיקלי"

לי בוץ

30.8.2007 / 21:48

הבעלים של מכבי ת"א יודע עד כמה המצב חמור אחרי ההפסד המביך 3:1 לארצ'יאספור. ההנהלה תתכנס לישיבה להפקת לקחים

למכבי ת"א לא נותר אלא ללקק את הפצעים. הצהובים הפסידו היום (חמישי) 3:1 לארצ'יאספור מהליגה השנייה בטורקיה והודחו מוקדם מאוד מגביע אופ"א, אבל המשחק הזה שוב חשף עד כמה הבעיות בקבוצה עמוקות וקשות. היום (שישי) אחר הצהריים תתכנס הנהלת הקבוצה תתכנס לישיבה בה ינסו להפיק לקחים מהשבוע החולף. לאחר מכן יתקיים אימון.

הקפטן והג'נרל מנג'ר, אבי נמני, אמר בסיום המשחק: "יכול להיות שזה המחיר שאנחנו משלמים על ההתנהלות בשבוע האחרון. אני לא בורח מאחריות או מטעויות כי מהן לומדים ומתקנים לקראת העתיד, אך גם לפני השבוע לא נראינו כמו שאנחנו רוצים להיראות. אני לא רוצה להתייחס לסאגת גיא לוי, אני אחרי משחק ולא מעודכן. אני מניח שהבעלים של הקבוצה מתעסקים בזה ושבעוד מספר ימים נדע יותר טוב. לוני יודע מה קורה, הוא מעודכן וההחלטות הן שלו ושל רוני מאנה. אני לא יכול לקבל החלטות, בטח שלא לבד. יכול להיות שנשחרר שחקנים ושיבואו במקומם אחרים".

הבעלים, לוני הרציקוביץ', הסיק מסקנות מהשבוע האחרון: "אני אשם לא השחקנים. אני חושב שהכתובת היתה, לצערי, על הקיר, אבל אי אפשר לשחק בלי הגנה כשמגיעים למשחק חוץ. אנחנו לא משחקים נגד היריב אלא נגד עצמנו. תוך שבוע ספגנו פעמיים שלושה שערים, אז לא צריך להבין בכדורגל אלא בסטטיסטיקה. הצגות כאלה לא נראה יותר, אני מבטיח לכם. למרות הפצועים, הקבוצה לא היתה צריכה להגיע למשחקים האלה ולחטוף גולים שגם בנוער לא סופגים. אם חוטפים. הבעיה כרגע היא לא השחקנים אלא כל מי שסביבם. כרגע עוד אין מאמן ואין מינוי, אבל לא אתבטא בעניין. מה שהיה פה לא היה ראוי. מה שקורה במכבי לא תקין וחייב לעבור שינוי רדיקאלי".

ויקי פרץ, שהדריך את הקבוצה לראשונה, אבל עשוי למצוא את עצמו בחוץ בהמשך: "אני לא חושב שזה עניין של עייפות, יש לנו כמה בעיות שדיברנו עליהן. קיבלנו את הגול הראשון יותר מדי מוקדם וגם את השני, לא ציפיתי לזה. קיבלנו גולים שטותיים, לא מתוכננים, אבל ידענו לחזור למשחק עם שער וזה היה מאוד חשוב לרדת למחצית בתוצאה של 2:1. עשיתי חילופים וניסיתי, אבל לא השכלנו להבקיע את השני ולהשוות. הגול השלישי שבר אותנו". על סוגיית המאמן, אמר פרץ: "מה שיחליטו מקובל עליי".

יניב עזרן: "אין ספק שכאשר מאמן הולך, זה מפריע לקבוצה. עם זאת, אנחנו מספיק מקצוענים כדי להתרכז רק במשחק. לא הצגנו יכולת טובה, קיבלנו שערים שאסור לנו לקבל בשום פנים ואופן במשחק חוץ, והתוצאה על הלוח לא משקרת".

אביב חדד ועוז יפרח מועמדים להיחתך (דוד מרואני ומשה בוקר, "הארץ")

יאניק קמאנאן התלונן בעצבים ש"לא יכול להיות שכל פעם שאנחנו מבקיעים, מיד אחר כך אנו סופגים. מה יהיה עם ההגנה?".

מי ששילם את המחיר על טעויות ההגנה היה יבריץ'. "מה אני יכול לעשות כשכל הזמן מגיעים אלי חלוצים באחד על אחד", כעס השוער, "שחקני ההגנה שלי לא מדברים האחד עם האחר וזה פוגע לנו בתיאום". יבריץ' אולי יתעודד מכוונת המועדון לערוך זעזועים בקרוב בהגנה, כאשר עוז יפרח וחדד, מועמדים להיחתך.

בסיום המשחק מקורב להרציקוביץ' הציע לאוסקון בלילראן להצטרף למכבי. המנהל אבנר טוויטו ביקש בשדה התעופה מרודי חדד שיציג עצמו בביקורת הדרכונים כתייר משום שאין לו אישור עבודה.

הרציקוביץ' אמור לחזור היום ארצה ולהיפגש לראשונה עם גיא לוי. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון אמר אמש: "גיא לא צריך להיפגש איתי. הוא יכול להגיש מכתב התפטרות למנכ"ל. אני מתחייב שלא אנקוט בסנקציות נגדו, הוא יכול להיות רגוע".

עד כמה מביך הכישלון של מכבי ת"א מעיד הסיפור הבא: לפני המשחק יו"ר ארצ'יאספור הבטיח לכל שחקן מהקבוצה מענק עלייה בסך 20 אלף דולר, וזאת על מנת לדרבן את חניכיו. משיחות עם חברי ההנהלה ניתן היה להסיק כי אף אחד במועדון לא האמין שהם ייאלצו להתמודד עם הגזירה הזו, ועכשיו בארצ'יאספור מתקשים להאמין, וראשיה יצטרכו למצוא מימון לסכום המטורף שהבטיח היו"ר.

עדכון ראשון: 30.8 23:00
עדכון אחרון: 31.8 14:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully