וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא חוזרת לאולד טראפורד

30.8.2007 / 19:30

האיטלקים זוכרים את ה-7:1 שחטפו אשתקד מיונייטד, והגרלת הבתים בצ'מפיונס זימנה מפגש מחודש ביניהן. בארסה קיבלה את ליון ושטוטגארט

הקבוצות הבכירות של אירופה עצרו הערב (חמישי) את נשימתן בזמן הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות, ובסופו של דבר אלילת המזל בהחלט סיפקה מספר מפגשים מעניינים.

המפגש הפיקנטי מכולם יתקיים בבית ו', אליו הוגרלו אלופת אנגליה, מנצ'סטר יונייטד, וסגנית אלופת איטליה, רומא. לאיטלקים, שהובסו אשתקד 7:1 באולד טראפורד והודחו בבושת פנים בשלב הנוקאאוט, תהיה הזדמנות פז לנקום בשדים האדומים כבר בשלב הבתים. ספורטינג ליסבון הפורטוגלית ודינמו קייב האוקראינית סוגרות את טבלת הבית.

אלופת אירופה מילאן, ששחקניה, פאולו מאלדיני, קלרנס סיידרוף וקאקה, זכו בתואר שחקני השנה באירופה בהגנה, בקישור ובהתקפה, קיבלה את בית ד' הקל עם בנפיקה ליסבון, גלזגו סלטיק ושחטייר דונייצק. אגב, למי שתהה, קאקה גם קטף את תואר שחקן השנה באירופה.

ריאל מדריד המתחדשת הוגרלה לבית ג', שמסתמן כקשה ואטרקטיבי, עם ורדר ברמן הגרמנית, לאציו האיטלקית ואולימפיאקוס היוונית. סגנית אלופת אירופה, ליברפול, הוגרלה לבית א', ושם היא תתמודד נגד פורטו, מארסיי ובשיקטש. סגנית אלופת ספרד, ברצלונה, עומדת להזיע בשלב הבתים לאחר שהוגרלה לבית ה' יחד עם ליון הצרפתית, שטוטגארט הגרמנית וגלזגו ריינג'רס הסקוטית.

תהיו בטוחים שמאמן צ'לסי, ז'וזה מורניו, פותח כבר עכשיו את המחברות ולומד את היריבות של קבוצתו. הכחולים מלונדון שובצו בראשות בית ב', ובלמה של צ'לסי, טל בן חיים, יקווה לרשום הופעות מול ולנסיה, שאלקה 04 ורוזנבורג. אלופת איטליה, אינטר, כנראה לא תתקשה לזכות בראשות בית ז' אליו נשלחו איינדהובן, צסק"א מוסקבה ופנרבחצ'ה. גם מזלה של ארסנל האיר לה פנים, והיא הוגרלה לבית ח', הקל מכולם, יחד עם סביליה, סטיאווה בוקרשט, סלאביה פראג.

למי ששכח, שתי הראשונות בכל בית עולות לשלב הנוקאאוט, והמסיימת שלישית תפרד מהבמה הראשית של היבשת, ותנסה את מזלה בגביע אופ"א. מחזור הפתיחה ייערך ב-18/19 בספטמבר.

הגרלת ליגת האלופות נפתחה עם דקת דומייה לזכרו של שחקן סביליה, אנטוניו פוארטה, שמת ביום שלישי אחרי שהתמוטט בשבת במהלך משחק הליגה של קבוצתו נגד חטאפה.

הגרלת הבתים המלאה:

בית א': ליברפול, פורטו, מארסיי, בשיקטש.

בית ב': צ'לסי, ולנסיה, שאלקה 04, רוזנבורג.

בית ג': ריאל מדריד, ורדר ברמן, לאציו, אולימפיאקוס.

בית ד': מילאן, בנפיקה ליסבון, גלזגו סלטיק, שחטאר דונייצק.

בית ה': ברצלונה, ליון, שטוטגארט, גלזגו ריינג'רס.

בית ו': מנצ'סטר יונייטד, רומא, ספורטינג ליסבון, דינמו קייב.

בית ז': אינטר, איינדהובן, צסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה.

בית ח': ארסנל, סביליה, סטיאווה בוקרשט, סלאביה פראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully