וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדיקה אחת בסדום: הפועל תל אביב ניצחה את שירוקי 0:3

30.8.2007 / 22:33

אחרי הכשלונות של שתי הנציגות האחרות שלנו באירופה, שמרה הפועל תל אביב על הכבוד הלאומי עם 0:3 ביתי על שירוקי, ו-0:6 בסיכום הכללי

בערב עגום למדי עבור הכדורגל הישראלי, נותרה הפועל תל אביב הנציגה היחידה שלנו שתמשיך לסיבוב הראשון של גביע אופ"א, אחרי שהשלימה הערב (חמישי) ניצחון כפול על שירוקי הבוסנית עם 0:3 ביתי בבלומפילד, אחרי שניצחה כזכור באותה תוצאה גם במשחק הראשון בבוסניה.

שירוקי הגיעה למשחק בידיעה שסיכוייה אפסו כבר במשחק הראשון, ולא עשתה כל מאמץ מיוחד על מנת לבצע איזה קאמבק הירואי. האדומים שלטו בנעשה במגרש לחלוטין, ושלושה שערים של ליאור אסולין, בנגיחה בדקה ה-41, ואליד באדיר, בסיבוב יפה בדקה ה-50, ועוד אחד של ביברס נאתכו הצעיר בדקה ה-74, סידרו לקהל האדום עוד כמה סיבות לחגיגה.

מהלך המשחק

דקה 37 - ברוך דגו שלח מסירת עומק מצוינת לעברו של אבדג'י, שנשאר לבדו מול השוער אך לא הצליח לחלוף על פניו בדרך לשער.

דקה 41 - גול! דגו הרים כדור חופשי מלמעלה מ-40 מטרים הישר לראש של ליאור אסולין, שנגח לאחור לרשת של הבוסנים - 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 50 - גול! יגאל אנטבי החליף מסירות עם פאביו ג'וניור, והברזילאי העביר לוואליד באדיר, שבעט בסיבוב פנימה - 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 74 - גול! ביברס נאתכו שנכנס כמחליף הכניס את אנסומבו לרחבה, הקונגולזי לא הצליח לשחרר בעיטה, אבל נאתכו הגיח מאחור ובעט חזק לרשת - 0:3 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל-אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר (טל חן 67), אבדג'י, ברוך דגו (ראובן עובד 55), ליאור אסולין, פאביו ג'וניור (ביברס נאתכו 62).

הרכב שירוקי: דז'ה בנדוביץ', דליבור קוז'ול, דליבור סיליץ', מרקו יוריץ', ולימיר וידיץ', ג'וסיפ טופיץ', מיסלאב קארוגלן, מרקו זלניקה, סנטו ואגנר, סטנקו בובאלו, רונל גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully