וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצ'י באנקר

30.8.2007 / 20:54

כשההגנה נראית כמו קומדיה, אין פלא שמכבי ת"א מפסידה 3:1 לארצ'יאספור מהליגה השנייה בטורקיה ומודחת בבושת פנים מגביע אופ"א

אין מאמן, אין הנהלה, הקפטן קובע את ההרכב והבעלים הוא הליצן הראשי. אם ככה מנהלים קבוצת כדורגל, אין פלא שזה נגמר בהפסדים מביכים. מכבי ת"א נוצחה היום (חמישי) 3:1 על ידי ארצ'יאספור מהליגה השנייה בטורקיה, אבל כל מי שמבין כדורגל רחוק מלהיות מופתע.

גם היום הצהובים חשפו חורים מביכים בהגנה, חוסר מחץ בהתקפה, ובעיקר פאניקה כללית וחוסר סדר. כבר אחרי רבע שעה מכבי נקלעה לפיגור שני שערים (אילהן, 6, קוקסאל, 15) אחרי טעויות קשות של הבלמים, ועל אף שרודי חדד (43) צימק ל-2:1 והחזיר את מכבי לתמונה, שער עצמי של אביב חדד בדקה ה-73 סגר את הסיפור. איזה בושות.

האמת, למשך דקות ארוכות מכבי ת"א דווקא נראתה לא רע. נמני העייף הצליח להניע כדור, עזרן מצא את עצמו באגף ורודי חדד נכנס לעניינים. אבל הבלוף נמשך דקות קצרות, וחסרות משמעות. רבע שעה של כדורגל חיובי לא יכול לחפות על 75 דקות מבולבלות.

אומנם ההדחה מגביע אופ"א על ידי ארצ'יאספור היא לא הפאדיחה הכי גדולה של קבוצות ישראליות באירופה (ד"ש מאנדורה), והיא גם לא כזה אסון גדול בהתחשב ביוקרה שנעלמה בשנים האחרונות מהמפעל הקיקיוני, אבל במכבי ת"א חייבים להיות מודאגים לגבי ההמשך של העונה.

מחצית ראשונה

דקה 6 - עזרן פרץ מהאגף והגביה, הכדור נהדף לדן רומן, שבעט מ-16 מטר החוצה.

דקה 7 - גול! חוסר תיאום בין ניסו קפילוטו לארז מסיקה השאיר את אליהן אוזביי מול יבריץ', וגלגל בקלילות פנימה. 0:1 מוקדם לטורקים.

דקה 15 - גול! הטורקים שוב עשו בשלהם ברחבה הצהובה, ושוב היה זה מרכז ההגנה וארז מסיקה שאפשרו ליזפ קוקסאל לכבוש את השני בקלילות. 0:2 לטורקים, וזה נראה רע.

דקה 22 - נמני הוכשל מרחק 18 מטר מהשער וזכה לכדור חופשי, אבל נמני בזבז את ההזדמנות ובעט היישר לחומה.

דקה 27 - קמנאן ניצב מול השוער הטורקי אחרי טעות קשה בהגנה של ארצ'יאספור, אבל ניסה לחלוף על פניו ואיבד את הכדור. החמצה נוראית של הצרפתי.

דקה 30 - התקפה יפה של מכבי הסתיימה בהשתלטות טובה של עזרן, אבל החלוץ בעט החוצה מתוך הרחבה.

דקה 35 - אביב חדד ניסה להרחיק כדור רוחב, אבל כמעט שכבש שער עצמי. למזלו, זינוק מצוין של יבריץ' הציל שער בטוח.

דקה 41 - גול! אבי נמני התנהל באגף השמאלי והגביה כדור מצוין, רודי חדד נגח פנימה משלושה מטרים. 1:2, מכבי חזרה לתמונה.

מחצית שנייה

דקה 49 - מכבי פתחה טוב את המחצית והרבתה לתקוף. מסירה של עזרן מצאה את קמנאן ברחבה, אבל הצרפתי היסס ואיבד את הכדור.

דקה 60 - אילהן שלח טיל מ-30 מטר, שחמק ליד הקורה.

דקה 65 - יציאה מהירה של יבריץ' לרגליים של החלוץ הטורקי הצילה את מכבי מעוד חור בהגנה.

דקה 73 - גול! עוד חור בהגנה, הפעם של אביב חדד, השאיר את אוזטקין מול יבריץ'. השוער הדף, אבל הכדור פגע באביב חדד, וחדר פנימה. 1:3 לטורקים.

הרכבי הקבוצות:
מכבי ת"א: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אביב חדד, ניסו קפילוטו, ארז מסיקה, שירן ייני, דן רומן, רודי חדד (יוסי שבחון, 70), אבי נמני, יניב עזרן (עומר פרץ, 64), יאניק קאמאנן (דודו ביטון, 78).

ארצ'יאספור: יוסוף סויסאל, קאמיל סנר, איידין יילדרים, כמאל דולדא, חוסיין יוגורטצ'ו, אילהן אוזביי, רמזאן דורדו, אדם דורסון, אילקר ארבאי, בורהאן קוסקון, אלאטין אוזטקין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - טוב שזה נגמר רק 3:1.

הרע - את שני הבלמים האלמוניים של מכבי ת"א קשה להאשים בביזיון ההגנתי, אבל אין שום סיבה ששחקן כמו ארז מסיקה יפגין משחק כל כך נרפה וחסר תועלת.

המכוער - משום מה, אוהדי מכבי ת"א החליטו שהבושות של אוהדי הפועל ת"א באירופה לא הספיקו לנו. אז הם שוב השתכרו, חוללו מהומות ואף קיללו את הנביא מוחמד כדי לעורר עוד פרובוקציות. מיותר ומביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully