וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז חושבים על סוויפ, גם הפיליז

30.8.2007 / 16:33

הפסים ניצחו שוב את בוסטון, 3:4, פילדלפיה לקחה גם את המשחק השלישי מהמטס - 2:3. שיטס חזר והעניק לברוורס ניצחון על הקאבס

יום חמישי יום ארוך - והסקירה בו, כרגיל, מקוצרת:

AL: ניו יורק יאנקיז מכוונת לסוויפ על בוסטון רד סוקס, ורוג'ר קלמנס דאג להשאיר את התקווה בחיים, כשניצח את ג'וש בקט 3:4. אלכס רודריגז חבט להומר ה-44 שלו העונה, הפער בין הקבוצות - שישה משחקים לגרביים. מי שכבר קצרה סוויפ היא לוס אנג'לס איינג'לס, שניצחה את סיאטל (את סיאטל!) 2:8, ונראה כי אליפות המערב תהיה שלה.

3:4 הייתה התוצאה שהשיגו סי סי סבאתיה וקליבלנד על יוהאן סנטנה ומינסוטה. עם ההפסד של דטרויט, 5:0 בקנזס סיטי, נראה שהאינדיאנס בדרך הבטוחה והנכונה לאליפות המרכז. טמפה ביי ניצחה בבולטימור 4:5, טקסס גברה באותה תוצאה על שיקגו וייט סוקס וגם אוקלנד הכניעה את טורונטו 4:5.

NL: פילדלפיה ממשיכה לכרסם ביתרון המטס. הפיליז ניצחו 2:3 ובינתיים הם על שלושה נצחונות בסדרה בת ארבעה משחקים. המשחק הלילה הוכרע על פסיקת הפרעה של השופטים לאחר גלישה של מרלון אנדרסון לבסיס השני. בן שיטס חזר מפציעה והצעיד את מילווקי לניצחון 1:6 על קרלוס זמבראנו והקאבס. מי שלא ניצלה את הפסד הקאביז היא סט. לואיס, שנכנעה ליוסטון 7:0. סן דייגו המשיכה למחוק את היתרון של אריזונה, ועם ניצחון 1:3 השתוותה אליה במאזנה. רק לפני שבועיים היה לדיאמונדבקס יתרון בן חמישה משחקים על הפאדרס.

הדודג'רס שומרים על קצב טוב עם ניצחון 9:10 על וושינגטון, כשגם קולורדו עדיין בתמונה אחרי 0:8 על סן פרנסיסקו. אטלנטה ניצחה במיאמי את פלורידה 4:7 וסינסינטי גברה על פיטסבורג 0:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully