וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו זקוקים לכל קול"

אריק רחמיאן

29.8.2007 / 15:40

דניאל יאמר ממשיך במסע הגיוס לקראת משחקה של מכבי נתניה (20:30). אלמוג כהן יפתח בהרכב במקום רוזנטל. מתנה לבעלי המנויים

מכבי נתניה נערכת למשחק ההיסטורי הערב מול לייריה. בבוקר השכימו השחקנים, ששהו במהלך הלילה במלון "דן" ולאחר מכן קיימו השחקנים אימון שחרור קל שבו נטלו חלק כל שחקני הסגל. בצהריים התכנסה נתניה יחד עם הצוות המקצועי לצפות בקלטות ממשחקיה האחרונים של לייריה ולאחר ארוחת הצהריים התפזרו השחקנים לחדרים למנוחה. הבעלים דניאל יאמר קרא אמש בקריאה נרגשת לאוהדים. יאמר, שנמנע מלהגיע למלון ולשהות במחיצת השחקנים כהרגלו אמר בין היתר: "אנחנו זקוקים לכל קול שיגיע לעודד את הקבוצה ואני קורא לכל מי שיכול להגיע ולעזור לנו להגיע הערב ולעודד את הקבוצה".

בצד הפורטוגלי, היריבה שמתארחת במלון "מרידיאן" בחיפה, נמנעה, מלבד הבקשה לשריין עבורם את מגרש האימונים מחר בצהריים, מלהפנות בקשות נוספות אל ראשי מכבי נתניה, המשתדלים להנעים את זמנם של האורחים בישראל.

בצד המקצועי, נראה שעטר גיבש החלטה באשר להרכב שיפתח. העובדה שהיריבה תנסה "לגנוב" שער חוץ ולסגור את המשחק, הביאה להחלטה של עטר והצוות המקצועי לפתוח בהרכב זהיר. עטר, שחשב תחילה לפתוח עם סבסטיאן רוזנטל בקישור ההתקפי, צפוי לפתוח בסופו של דבר עם אלמוג כהן הצעיר שיתופקד בעמדת הקשר האחורי ויהווה את חוליית הקישור המעובה יחד עם בונדאה, טגה ותמיר כהן. גורם בצוות המקצועי אומר: "ישנה התרגשות והרגשה שהולכים לעשות היום הסטוריה והתחושה היא שצריכים ליהנות מהחווייה".

בנתניה הגיבו בציניות על ההחלטה שלא לשדר את הקבוצה בשידור ישיר וגורם בקבוצה אמר: "נו טוב, אז נמכור עוד כמה מאות כרטיסים למשחק". יחד עם זאת, בנתניה הביעו אכזבה ותסכול ומתקשים להסתיר את העובדה שזו פעם שניה מבחינתם שהערוצים המשדרים מתעלמים מקיומם ואינם משדרים את המשחק בשידור ישיר ומלא. כאקט של רצון טוב, החליט הבעלים דניאל יאמר להעניק מתנה לכל האוהדים שרכשו כרטיסי מנוי. האוהדים יתבקשו להגיע עם כרטיס המנוי, להציגו בפני הדיילות ויזכו לקבל הפתעה.

הרכב משוער:
שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן, ז'אנו בונדאה, אמייה טגה, תמיר כהן, אלמוג כהן, איתי שכטר, אובודו אוקצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully