וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו ינסה לעבור לרדינג בינואר

אורי שלו

31.8.2007 / 9:30

המגן יישאר בבית"ר לפחות עד פגרת החורף, כמו גם תמוז ויצחקי. עידן טל מבטיח יכולת משופרת ומדבר על הזעזוע מהמקרה בב"ש

בית"ר ירושלים התאמנה היום (חמישי) לקראת המשחק בגביע הטוטו בשבת נגד בני יהודה, כשכמובן שהמקרה המצער של נסופוואה עמד לנגד עיני כולם , והאימון התנהל בצורה רגועה. עידן טל התייחס בסיום האימון למקרה ואמר: "אנחנו אפילו לא יודעים איך לעכל את זה, גם המקרה בסביליה ועכשיו כאן ,זה קצת מוזר וקצת מפחיד. אולי צריך לשנות את השיטה בה בודקים את השחקנים בתחילת העונה"

טל התייחס גם לכדורגל ולזמן שלוקח לו לחזור מבחינה מנטאלית מאירופה לארץ: "כנראה שאין הוקוס פוקוס. זה קרה לי גם בחיפה כשחזרתי, אז היו לי משחקים פחות טובים, אבל אני משקיע ונותן את הכול, את זה אי אפשר לקחת לי. לפעמים זה הולך יותר ולפעמים פחות. זה ייקח קצת, זמן אבל אני אתחבר."

בשבת תשחק בית"ר בטדי נגד בני יהודה במחזור גביע הטוטו שהוחלף על חשבון מחזור ליגה שאמור היה להיות. לשאלה האם גביע הטוטו לפני אנגליה "תקוע" בעיקר לשחקני הנבחרת, ענה טל :"צריך כל משחק, עדיף שהיה משחק ליגה, אבל אנחנו לוקחים כל משחק ברצינות ואף אחד לא אוהב להפסיד."

מאמן בית"ר יצחק שום צפוי לתת במה בשבת לשחקנים שעוד לא זכו השנה לדקות משחק רבות ובמקביל לתת מנוחה לרוב שחקני הנבחרת וההרכב הראשון. אי לכך, הקהל שיגיע במוצ"ש לטדי צפוי לראות על כר הדשא את חן עזריאל הצעיר, את תומר בן יוסף ועמית בן שושן החוזרים מפציעות. ברק יצחקי וכריסטיאן אלבארז ערכו טיפולים ולא התאמנו. מיכאל זנדברג החל את האימון , אך פרש במהלכו לטיפולים.

אוהדי בית"ר ימשיכו ליהנות משירותיהם של תמוז, יצחקי וזיו לפחות עד פתיחת מועד ההעברות לקבוצות באירופה בינואר. שלושת השחקנים היו מועמדים לצאת לחו"ל לאחרונה, אך אף עסקה לא נסגרה והשלושה, לפחות בינתיים, ימשיכו לרוץ בטדי.

מתן קרקוב, ממערכת "הארץ", מוסיף כי זיו ויתר על הצעה מפ.צ. קופנהאגן, במטרה לצאת בחודש ינואר לרדינג האנגלית, לאחר שישלים את הופעת הנבחרת החסרה לו עבור אשרת עבודה. עו"ד יוסי גאייר ביקש הבהרות מהנהלת בית"ר ירושלים על מעמדו של חן עזריאל, וצפוי לקבל תשובה ביום ראשון.

עדכון ראשון: 30.8 14:15
עדכון אחרון: 31.8 9:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully