וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד בספק גדול למשחק נגד ישראל

31.8.2007 / 19:30

שעות ספורות לאחר שמקלארן פירסם הסגל, נפצע קשר צ'לסי. ג'רארד זומן חרף פציעתו. בנטלי ויאנג נקראו להחליף את בקהאם ודאייר הפצועים

המזל ממשיך לא לעמוד לצידו של סטיב מקלארן, מנג'ר נבחרת אנגליה. שעות ספורות בלבד לאחר שמנה בשמותיהם של חברי סגל הנבחרת, הזדעק לשמוע הג'ינג'י, שמרבה לחטוף מכל הכיוונים כי פרנק למפארד, בורג מרכזי בנבחרת, קרע את שריר הירך השמאלי באימון קבוצתו, צ'לסי וכי הוא בספק גדול מאוד למשחקיה של אנגליה במוקדמות אליפות אירופה 2008 נגד ישראל בשבת הבאה ונגד ורוסיה ברביעי שלאחר מכן. אם לא יקרה אירוע בלתי צפוי, הרי שמקלארן ייחסר ככל הנראה את קשר הכחולים.

דיוויד בקהאם וקירון דאייר גם הם פצועים ולא נקראו לדגל. את מקומם של השניים ימלאו הצעירים דייויד בנטלי ואשלי יאנג. בנטלי, שחקנה של בלקבורן, הושאר מחוץ לסגל הנבחרת במשחק הידידות מול גרמניה השבוע כעונש על פרישתו מהנבחרת הצעירה ימים אחדים לפני פתיחת אליפות אירופה שנערכה הקיץ בהולד. אך הפציעות הרבות אילצו את מקלארן להזעיק אותו לדגל מחוסר ברירה, בהתחשב ביכולתו הטובה במדי הרוברס מפתיחת העונה.

המחלוקת הגדולה ביותר צפויה להתגלות בסוגיית סטיבן ג'רארד. כוכבה של ליברפול סובל משבר באגודל, שמנע ממנו לשחק השבוע מול טולוז במוקדמות ליגת האלופות ואף עשוי להשבית אותו מהמפגש מול דרבי מחר בליגה. רפא בניטז מצפה ממקלארן להתחשב במצבו של השחקן, אבל המאמן האנגלי סיפר היום כי הוא "בטוח לחלוטין שג'רארד יהיה זמין לשני משחקי הנבחרת הקרובים".

מכה נוספת שספג מקלארן היא העדרותו הצפויה של סול קמפבל. בלמה של פורטסמות סובל מפציעה והחמיץ את משחק ההפסד של קבוצתו נגד ארסנל (3:1). "סול לא כשיר לנבחרת", אישר מאמן פומפי הארי רדנאפ, "זה חבל. הרופאים יודעים שאינו כשיר, אני חושב שהוא ייבדק ואז יחזורהביתה". מוקד עניין נוסף יהיה סביב מייקל אואן, הפצוע הכרוני שעורך את הקאמבק המי יודע כמה שלו, ועשוי למצוא את עצמו בחוד ההתקפה בגלל המחסור בחלוצים.

מקלארן נשמע בטוח למדי בקשר לסיכוייה של אנגליה בהמשך הקמפיין: "הדבר החיובי הוא שהכל בידיים שלנו. יש לנו ארבעה משחקים ביתיים, ואנחנו חייבים לנצל זאת לטובתנו. השחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות, הם רגילים למצבים כאלה ברמת המועדונים וגם ברמה הבינלאומית. אנחנו בדרך כלל מנצחים במשחקים הגדולים, ואנחנו צריכים לעשות זאת פעם נוספת".

הסגל המלא:

שוערים: פול רובינסון, דייויד ג'יימס, סקוט קארסון.

הגנה: ג'ון טרי, ריו פרדיננד, מיקה ריצ'ארדס, ווס בראון, אשלי קול, סול קמפבל (בספק), ניקי שורי, פיל נוויל.

קישור: סטיבן ג'רארד, פרנק למפארד, אואן הארגריבס, ג'ו קול, דייויד בנטלי, שון רייט פיליפס, מייקל קאריק, סטיוארט דאונינג, גארת' בארי.

התקפה: מייקל אואן, ג'רמיין דפו, אלן סמית', אשלי יאנג, פיטר קראוץ', אנדי ג'ונסון.

בקהאם הפצוע וייעדר

אנגליה ספגה מכה קשה עם פציעתו של דיוויד בקהאם במהלך משחק של לוס אנג'לס גלאקסי. בקהאם סובב את ברכו במהלך משחק גמר הסופרליגה מול פצ'וצה המקסיקנית ולא יוכל לשחק מול ישראל. הקשר בן ה-32 ייעדר תקופה של כשישה שבועות בגלל חבלה ברצועות ויחמיץ גם את משחקה של אנגליה מול רוסיה, ארבעה ימים אחרי המפגש עם ישראל. בקהאם החלים לא מזמן מפציעה בקרסול, אך כעת ישוב למסדר הפצועים.

הגלאקסי הפסידו במשחק 4:3 ובקהאם נשאר לאחר המחצית בחדר הטיפולים כמעט עד תום ההתמודדות. "הייתי במיטת הטיפולים", אמר הכוכב, "אבל כשהמשחק התקדם לקראת ההארכה רציתי להיות על המגרש, לעודד את החברים ככל שאני יכול".

עדכון ראשון: 30.8 14:15
עדכון אחרון: 31.8 19:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully