וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מתעקשים: לא נשלם את החוזה של סורמה

30.8.2007 / 13:26

בקבוצה טוענים כי קיבלו הבטחה מסוכנו על שיחרור תמורת פיצוי מזערי. שחרורו הבינ"ל של רנאטו הגיע. מסיללה יוחתם על חוזה ארוך טווח

מכבי חיפה תציע לסוכנו של לוקאש סורמה, רדוסלאב מיכאלסקי, להגיע להסדר כתנאי לשחרורו מהקבוצה. על פי הבטחה שקיבל המאמן, רוני לוי, מהסוכן, ועל פי הסכם עם ההנהלה, הקשר הוחתם ללא מבחנים בכפוף לכך שיוכלו לשחרר אותו מבלי לשלם את גובה החוזה. גורם במועדון אמר על כך: "זאת ההבטחה שקיבלנו ואנחנו מצפים שיעמדו בה". בחיפה טוענים כי ההבטחה כתובה בחוזה.

הקשר הברזילאי רנאטו התבשר הבוקר כי השחרור הבינלאומי שלו הגיע למשרדי המועדון. המשמעות היא שרנאטו יוכל ליטול חלק במשחק הליגה הבא, בעוד שבועיים, מול מכבי פתח תקוה. בלי קשר, המאמן רוני לוי שוקל האם לשלב אותו במשחק גביע הטוטו בסוף השבוע, מול מ.ס אשדוד, או לאפשר לו לנוח. בשלב זה, הקשר חוזר לכושר בהדרגה ומטופל על ידי הצוות הרפואי.

הקשר מדרום אפריקה, פיטר מסיללה, צפוי לסכם היום בקבוצה. בחיפה מעוניינים להחתימו לשלוש שנים לפחות. בחיפה עדיין שוקלים האם להשאיל את הקשר ובכך לפנות מקום לחלוץ זר, זאת לאחר שהנשיא יעקב שחר הסכים לחזק את הקבוצה. הקשר הרומני הנבחן, כריסטיאן מוסקאלו, יקבל הודעה לפיה אין כוונה לצרפו לקבוצה הבוגרת. אם השחקן יסכים לכך, הקבוצה תיכנס למשא ומתן בנוגע לרכישת כרטיסו, ותשאיל אותו לקבוצה ישראלית.

הקשר רביד גזל חזר ארצה לאחר התרשמות של מספר ימים בקבוצת הונבד ההונגרית, אך החליט שאינו רוצה לשחק בשורותיה. יש לציין, כי ההונגרים דווקא היו מעוניינים לצרפו, אך הקשר העדיף לחזור ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully