וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול ומוריניו - ראש בראש

30.8.2007 / 11:58

כוכב צ'לסי, ששיחק רק בשני משחקים בליגה כמחליף, עשוי לעזוב את הקבוצה ולחזור לווסטהאם. צ'לסי רוצה את קווארסמה

עתידו של ג'ו קול בקבוצתו צ'לסי עומד בספק, זאת בעקבות שיחה בין הקשר האנגלי למאמן, ז'וזה מוריניו, בה נאמר לו כי אינו נמצא בתוכניות להרכב. קול שותף בשני משחקי פרמיירליג, בשניהם כמחליף ולכן פנה למוריניו בשאלה לגבי תפקידו העתידי בקבוצה. לפי דיווחים, המאמן הפורטוגלי ענה כי אינו יכול להבטיח לקול מקום בהרכב.

ווסטהאם, שמכרה ב-2003 את קול לקבוצתו של אברמוביץ' תמורת 6.6 מיליון, היא אחת המועמדות לרכושו בחזרה ולהתמודד עם משכורת ה-80,000 ליש"ט לשבוע, אך סביר להניח שצ'לסי לא תסכים למכור את הקשר המוכשר.

על פי דיווח מעיתון ה"סאן", ז'וז'ה מוריניו כן מעוניין דווקא בריקארדו קווארסמה, הקיצוני של פורטו, קבוצתו לשעבר של מוריניו. מוריניו חושש למצב התקפת הקבוצה, בעיקר בעקבות הפציעות הרבות התוקפות את הקבוצה. הבעיה היא, שצ'לסי לא תתעניין לשלם את 25 מיליון הליש"ט, שרשומים על תווית המחיר של השחקן.

באותו עיתון נכתב אמש (רביעי), כי צ'לסי הגישה הצעה לעסקת חליפין עם טוטנהאם, במסגרתה שון רייט פיליפס יעזוב לספרס וג'רמיין דפו יעשה את הדרך ההפוכה. לאחר מכן, ירד הסיפור מן הפרק בעקבות דרישת טוטנהאם לכסף בנוסף להעברת פיליפס תמורת דפו. בכל מקרה, ללונדונים נותרו 48 שעות להשלים את עסקת חיזוק ההתקפה, בטרם נסגר חלון ההעברות.

* ניוקאסל עומדת להחתים את אבדולייה פאייה, הקשר המרכזי של בולטון, שכבר עבר את הבדיקות הרפואיות ואף צפה במשחק הגביע של הג'ורדיז מול ניוקאסל. פאייה יפגוש בקבוצתו החדשה את מאמנו לשעבר, סם אלרדייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully