וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניג אמרה את המילה האחרונה

החלטת המועצה לשידורי כבלים ולווין: כל משחקי הערב יועברו בערוץ 5, כולל זה של מכבי ת"א. המשמעות: נתניה לא תשודר בנפרד ב-5+

המועצה לשידורי כבלים ולווין לא קיבלה את יוזמת ערוץ הספורט לשדר הערב (חמישי) פריצות למשחקי הקבוצות הישראליות המשודרים בתשלום מאולפן ערוץ 5. בתום דיון בנושא הוחלט במועצה לדרוש מערוץ הספורט לעמוד בהסכם לפיו משחקי הקבוצות הישראליות באירופה ישודרו בערוצים הפתוחים. בשל כך יועבר משחקה של מכבי תל אביב עם ארצ'יאספור הטורקית ב-19:00 בערוץ הספורט ובמקביל ב-5+ לייב, ב-20:30 יצטרף לשידור משחקה של מכבי נתניה מול לירייה, והחל מ-20:45 יועבר ישודר המשחק של הפועל תל אביב ושירוקי עם גיחות למשחק של מכבי נתניה.

כפי שפורסם אתמול, בערוץ הספורט הוחלט אתמול על משדר מיוחד לרגל הערב הגדול של הקבוצות הישראליות במפעלים האירופאים. משדר זה אמור היה לאפשר גם לצופים שאינם מנויים על הערוצים הנוספים בתשלום להנות, ולו חלקית, מהמשחקים. בעקבות יוזמה זו כינסה הבוקר נעמה הניג, ממלאת מקום יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין את המועצה לדיון דחוף, היות והיוזמה אינה עומדת במלואה בהסכמה שהושגה לפני כשלושה שבועות בין ערוץ 5 והמועצה.

"עמדנו בלחצים בלתי פוסקים"

בערוץ הספורט לא אהבו, מן הסתם, את ההחלטה, והביעו תמיהה על כך שגם שידור משחקה של מכבי נתניה ב-5+ לא אושר. נעמה הניג הסבירה את מניעי מועצת הכבלים והלווין. "ברור לנו שבמשחקי הערב תהיה אי נוחות לצופים לדלג ממשחק למשחק, אולם לטווח הארוך זהו תקדים חשוב. הייתה כאן הפרה חד צדדית של הסכם שהיה מקובל על ערוץ הספורט לשדר את המשחקים רק בערוצים שאינם בתשלום, ולא יכולנו להרשות לזה לעבור".

הניג ציינה כי תמשיך לפעול להתקנת רגולציות קבועות בעתיד. "קשה לתאר ולהסביר את כמות הלחצים שעמדנו בהם, אולם היה חשוב לעשות סוף לפגיעה בצרכנים. בעתיד נדון שוב בשידורים, וננסה למצוא את האיזון בין רווחתו של הצרכן לזו של כוחות השוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully