וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס, שחקן מושלם

30.8.2007 / 9:18

המלך קלע 11 מ-11, כולן במחצית הראשונה, סיים עם 26 נקודות וארה"ב הכניעה את אורוגוואי 79:118. רובן פטרסון בקליפרס

לברון ג'יימס היה בכל מקום במגרש - עם הדאנקים, עם החדירות, עם השלשות. כל מה שהוא עשה מול אורוגוואי עבד, והמאזן של המלך לאחר עוד מפגש קליל - 11 מ-11 מהשדה, 26 נקודות במחצית אחת וניצחון 79:118.

"המחצית הראשונה הייתה מדהימה. זה אחד הדברים היותר טובים שראיתי לאחרונה", אמר צ'ונסי בילאפס, "הוא פשוט סירב להחטיא". אמארה סטודמאייר סיים עם 19 נקודות, דרון וויליאמס קלע 14 וקובי בריאנט וטיישון פרינס הוסיפו 13 כל אחד.

הלילה (בין חמישי לשישי) יגיעו האמריקאים למשחק הקשה ביותר שלהם עד כה, נגד ארגנטינה, שגם היא בלתי מנוצחת. ניצחון ישלח את האמריקאים לחצי הגמר כמדורגים מספר 1. הארגנטינאים ניצחו את ארה"ב במשחקי אתונה ב-2004.

הקליפרס מכוונים גבוה

רובן פטרסון, הפורוורד ששיחק בעונה האחרונה במילווקי באקס והפך לשחקן חופשי, חתם בלוס אנג'לס קליפרס. פטרסון, תשע שנים ב-NBA, קלע 14.7 נקודות בממוצע למשחק בבאקס בעונה האחרונה והשווה את שיא הקריירה עם 5.4 ריבאונדים למשחק.

"אנו שמחים ונרגשים לצרף את רובן לקבוצה", אמר סגן הנשיא, אלג'ין ביילור, "רובן נותן את הכל בכל ערב נתון, וייתן לנו הרבה התלהבות במשחק ההגנה וההתקפה". הקליפרס יהיו הקבוצה החמישית בקריירה של פטרסון.

- פרנסיסקו אלסון, סנטר סן אנטוניו ספרס ונבחרת הולנד, ייעדר שישה שבועות לאחר שחטף מרפק בלחיו ושבר בה עצם במהלך משחק הניצחון 72:77 על בלארוס.

- רון ארטסט, שבעצמו נחשד בעבר בהתעללות ובהזנחת כלבים, אמר כי הוא מזדהה עם הבעת החרטה של מייקל ויק על קרבות הכלבים שבהם השתתף ועזר לארגן. "אני רוצה להגיד לו 'אני כאן בשבילך'", אמר ארטסט. "הרגשתי שהמהלך שלו היה קלאסי ומכך שהוא לקח אחריות מלאה על מעשיו".

- דנבר שיחררה את הגארד אנתוני קרטר, שחתם בשורותיה ב-12 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully