וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאקס שוב מחוץ לליגת האלופות

29.8.2007 / 23:12

כמו בעונה שעברה, ההולנדים שוב הופתעו, הפעם על ידי סלביה פראג, שניצחה 1:2. פנרבחצ'ה עברה את אנדרלכט, גם ברמן בפנים

תמונת העולות לשלב הבתים של ליגת האלופות כמעט והושלמה, כאשר 11 קבוצות התווספו לליברפול, לאציו וריינג'רס. העולה מבין סביליה ואא"ק אתונה תיקבע ביום שני. איאקס, שבעונה שעברה הודחה על ידי פ.צ קופנהאגן, עשתה זאת שוב. מי שהדיחה את ההולנדים הפעם הייתה זו סלביה פראג, שעלתה ליתרון בדקה ה-22 מרגליו של סטניסלאב ויסק. לואיס סוארז השווה כעבור 11 דקות, אך ויסק הוסיף את שערו השני בדקה ה-86 וזרק את ההולנדים מהמפעל האירופי.

רד בול זלצבורג המיליונרית הייתה קרובה כדי 4 דקות מההעפלה לליגת האלופות. אחרי ניצחון 0:1 במשחק הראשון מול שחטיור דונייצק פיגרו הערב האוסטרים 2:1 באוקראינה, אבל שער של ברנדאו הברזילאי בדקה ה-86 מנע מהם עלייה בזכות שערי חוץ והאוקראינים עלו לשלב הבתים. כריסטיאנו לוקארלי (9) ונרי קאסטיז'ו (78) הוסיפו לזכות שחטיור ומחקו יתרון מוקדם של ראמו מאייר (5).

בשיקטאש שסיימה ב-1:1 מול פ.צ ציריך בשוויץ, חזרה לטורקיה ועשתה את העבודה עם 0:2. מתיאס דלגאדו הארגנטינאי כבש פעמיים בדקות 56 ו-64. דינאמו קייב דילגה בקלילות מעל משוכת פ.ק סראייבו, כשניצחה את משחק הגומלין 0:3. עיסמאיל באנגורה העלה את האוקראינים ליתרון כבר בדקה ה-3. את השער השני כבשו שחקני קייב בעזרתו של מילושביץ' הבוסני ואת התוצאה קבע סרגיי רברוב בדקה ה-90.

גם פנרבחצ'ה לא הייתה צריכה להשקיע מאמצים רבים, כשגם היא כבשה את שערה הראשון בדקה ה-3, מרגליו של מתיאה קז'מן. אלכס דה סוזה הוסיף את השער השני כעבור 70 דקות וסגר תוצאה כוללת של 0:3 בשני המשחקים.

בנפיקה יצאה לפארקן עם יתרון שביר של 1:2 מהמשחק הראשון מול פ.צ קופנהאגן, אבל הצליחה לשמור על שער נקי בבירה הדנית, כבשה שער בדקה ה-17 מרגלי קוסטאס קאצורניס. תומאס רוזיצקי, ססק פאברגאס ואדוארדו דה סילבה העלו את ארסנל לשלב הבא, כשקבעו תוצאה של 0:3 על ספרטה פראג.

אלפסבורג-ולנסיה 2:1 (בסיכום 5:1)

דינאמו זאגרב-ורדר ברמן 3:2 (בסיכום 5:3)

סטיאווה בוקרשט-באט בוריסוב 0:2 (בסיכום 2:4)

סלטיק-ספרטק מוסקבה 1:1 (2:2 בסיכום, הסקוטים העפילו בזכות ניצחון בפנדלים)

רוזנבורג-טמפרה 0:2 (0:5 בסיכום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully