וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון של מקדוניה

29.8.2007 / 21:30

משחק נהדר של סטפאנוב ומייקל וויליקינסון הוביל את מקדוניה ל-63:73 על בוסניה במשחק הראשון במנורקה. מחר: הבוסנים מול ישראל

בוסניה ומקדוניה, יריבותיה הסופיות של ישראל על הכרטיס האחרון לאליפות אירופה, נפגשו ביניהן הערב (רביעי). בתום 40 דקות מותחות ורוויות עצבים ניצחו המקדונים 63:73. מקדוניה, מובלת בידי הטריו המצוין הכולל את ורביצה סטפאנוב, ולאדו אילייבסקי ומייקל וילקינסון, פתחה מצוין וסיימה את הרבע הראשון ביתרון אדיר של 18 נקודות, אולם נחלשה בהמשך ורק הודות לרבע אחרון הגנתי וטוב הצליחה לחמוק עם הניצחון. טלטוביץ' (16 נקודות, 6 ריבאונדים) וקאסל (12 נקודות) בלטו בשורות הבוסנים.

מחר (חמישי) תפגוש ישראל את בוסניה, כאשר ניצחון ישראלי יסיים את דרכם של הבוסנים בטורניר ויהפוך את המשחק בין ישראל למקדוניה בשישי למשחק על כל הקופה, ללא התחשבות בהפרשים. הפסד לבוסניה, וישראל תהיה חייבת לנצח את מקדוניה בהפרש גבוה ככל האפשר כדי להותיר לעצמה סיכוי נוסף.

מהלך המשחק

מקדוניה פתחה בחמישייה עם הסטפאנובים (ורביצה וריסטה), אילייבסקי, וילקינסון וסמארדזיסקי. בוסניה, מנגד, כללה בחמישייה את ואסילייביץ', קויאדינוביץ', הוקיץ', יאזבין ובאירמוביץ'. המקדונים פתחו חזק ורצו ל-4:9 ובהמשך 6:14 בדקה הרביעית, בזכות מספר מהלכים טובים של אילייבסקי ו-ובריצה סטפאנוב. הגנה אגרסיבית של המקדונים סידרה להם נקודות קלות במשחק מעבר, ו-8 דקות במשחק אילייבסקי קבע 8:23. גצ'בסקי וסטפאנוב סגרו את הרבע על 13:31 למקדוניה.

שתי דקות המנוחה שבין הרבעים עשו רק טוב לבוסנים, שהרימו את רמת האגרסיביות, החלו לבצע עבירות ורצו 0:9 תוך ארבע דקות. גצ'בסקי עצר את הסחף הבוסני בשלשה, אולם מקדוניה המשיכה לאבד ולהפציץ ללא תכלית מחוץ לקשת. קאסל וטלטוביץ' המצוין (10 נקודות במחצית) ניצלו זאת כדי לנגוס בהפרש והורידו ל-36:30, אבל שלשה נוספת של סטפאנוב קבעה 30:41 למקדוניה במחצית.

מקדוניה פתחה את הרבע השלישי נחושה ומדויקת יותר. אילייבסקי לא החטיא מהקו, וילקינסון המשיך לאסוף נקודות וההפרש תפח ל-14, 35:49, 3 דקות ברבע. טלטוביץ' ו-ואסילייביץ' ניסו להשיב מלחמה, כאשר במקביל איבדה מקדוניה ריכוז וצברה 3 נקודות בלבד ב-6 הדקות הבאות. דאנק מהדהר של טלטוביץ' הורידו ל-9, 4 דק' לסיום הרבע. שני איבודים של סטפאנוב, שהביאו ללייאפ של קאסל וזריקות עונשין מוצלחות של באבצ'יץ', סגרו את הרבע על 51:53 בלבד למקדונים.

עשר הדקות האחרונות נפתחו בנדנדת סלים ודו קרב אישי בין קאסל לוילקינסון. מקדוניה שמרה על הפרש קטן (60:63, 5 דקות לסיום), אך שלשות את סטפאנוב ואילייבסקי, לצד זריקות רעות של נסוביץ' הבוסני, סידרו למקדונים יתרון 60:69, 2:30 לבאזר. בוסניה ירדה לטיים אאוט בהול, בסיומו שבו לפרקט קאסל וקויאדינוביץ', אלא שגם הם לא הצליחו להביא את השינוי המיוחל. טלטוביץ' עוד הוריד למינוס 7, דקה לסיום, אבל המקדונים אכלו את השעון ושלשה נוספת של סטפאנוב נעלה את המשחק על 63:73 משמעותי במיוחד למקדונים.

למקדוניה הירבו לקלוע: ורביצה סטפאנוב 18, מייקל ווילקינסון 17 ו-12 ריבאונדים, ולאדו אילייבסקי 15. לבוסניה: מירזה טלטוביץ' 16, טרל קאסל 12, סשה ואסילייביץ' 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully