וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק הזה הוא הקובע"

לי בוץ

29.8.2007 / 20:14

גיא לוזון מתעלם מהיתרון הגדול של הפועל ת"א לקראת הגומלין מול שירוקי (חמישי 20:50) ולביקורת על אסולין: "עוד נסקול אותו באבנים"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מול שירוקי הבוסנית במסגרת מוקדמות גביע אופ"א. גיא לוזון, פתח את דבריו עם מסר לשחקניו, שכזכור ניצחו את המשחק הקודם 0:3, תוצאה שלא אמורה לספק מתח במשחק הגומלין: "האסון הכי גדול של קבוצת כדוגל זה שאננות. שאננות תמיד מובילה לאסון ואנחנו נערכים בכל הכח למשחק מחר. נעלה עם ההרכב הכי חזק שלנו, עושים מקסימום הכנות ומבחינתי המשחק הראשון לא היה, המשחק הזה הוא הקובע. כל אחד מהשחקנים ששיחק נגד בית"ר נתן את המקסימום שלו, אבל לא תמיד הטובים מנצחים. נצטרך להביא את אותה יכולת מיום ראשון, נשחק בעקביות ובהמשכיות וגם התוצאות יגיעו".

כשנשאל על העונש שספגה הקבוצה בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק בבוסניה אמר לוזון: "לא התרכזנו לרגע בעונש שיהיה או לא יהיה. לא הופתעתי מהעונש, אני חושב שרק כאן בתקשורת חרגו מכל פרופורציה, נפחו את האירוע יותר ממה שהוא. אין ספק שמדובר באירוע חמור שלא היה צריך להתרחש אבל בין זה לבין הספקולציות לגבי העונש, הפערים גדולים. אני מתכוון לעלות בהרכב הכי חזק שלי לנצח את המשחק. כרגע המטרה היחידה שעומדת לנגד עינינו זה לנצח את שירוקי ולהעפיל לשלב הבא".

לוזון גם הסכים להגיב למהומה סביב חלוץ הקבוצה, ליאור אסולין: "רק כאן כשחלוץ מחמיץ עושים מזה פרשה. עוד מעט נעמיד אותו בכיכר העיר ונסקול אותו באבנים. בכל העולם חלוצים מחמיצים. תפוקה בודקים בסוף השנה. מבחינתי לא היה שום דבר ואנחנו ממשיכים הלאה. המקומונים הירושלמים אוהבים לנפח. את האמירה שהוא אמר הוציאו את זה מפרופורציות. מה שנכתב בכותרת ובגוף הכתבה היו שני דברים שונים אבל זה נטחן יותר מדי אנחנו ממשיכם הלאה. לדברים שאמר בואטנג אני לא מגיב בכלל מה יש לי להגיב? אני אגיב והוא יגיב, זה לא יגמר".

גם על סיפורו של ראובן עובד, שבתקופה האחרונה מגיעות מכיוונו תלונות לגבי מספר הדקות להן הוא זוכה:" מה שיש לי להגיד לעובד ולכל שחקן, אומר לו בפורום הקבוצתי ובארבע עיניים. כך זה תמיד היה וימשיך. אני מכיר סיטואציות אחרות ומצפה משחקן שלא משחק שיעבוד קשה באימונים ויוכיח למאמן שהוא טוב. אני לא מדבר ספיציפית לגבי עובד אלא בכללי".

וואליד באדיר, קפטן הקבוצה, תרם גם הוא מספר מילים, כשגם בהן התייחסות לאירועים מהמשחק הקודם: "למרות התוצאה במשחק הראשון, אנחנו לוקחים את המשחק מחר ברצינות. שירוקי היא קבוצה מצוינת, ולא הולך להיות לנו משחק קל. אנחנו לא רוצים לספוג שער מיותר ולהיכנס ללחץ סתם. אני קורא לקהל שימשיך לעודד אותנו כמו שהוא עשה נגד בית"ר ירושלים. זה הקהל הכי טוב בארץ, והוא יודע לעודד גם בלי אבוקות".

סגל שחקנים מלא עמד לרשותו של המאמן באימון המסכם שנערך באווירה טובה ומחויכת למדי בעקבות ביקורו של זיטו אוגובונה, שחקן הקבוצה שיגיע לצפות גם במשחק. לוזון צפוי לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח מול בית"ר ירושלים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר, אבדג'י, ראובן עובד, ליאור אסולין, פאביו ג'וניור

"רוצים לנצח 1:4"

שירוקי הבוסנית, שנחתה אתמול (שלישי) בישראל המשחק ערכה גם היא מסיבת עיתונאים הערב. המאמן טוני קראצ'יץ', שמונה רק לפני מספר ימים לתפקיד אחרי פיטוריו של איבן קאליניץ', אמר: "תודה שקיבלתם אותנו כל כך יפה, אנחנו שמחים להיות כאן. במשחק הראשון הפועל בהחלט הייתה יותר טובה. בהתחלה היו לנו כמה הזדמנויות להבקיע, אבל לא הצלחנו. אבל אני מאמין בקבוצה שלי וכל עוד יש עוד משחק, ניתן את כל מה שיש לנו כדי לנצח".

על פיטוריו של קאליניץ' אמר קראצ'יץ': "הפיטורים היו דבר לא נעים לקבוצה אבל כולם שחקנים מקצוענים והם ישחקו ויתמודדו עם זה בלי בעיה. במשחק הקודם לא כל כך הצלחנו להחזיק בכדור, עכשיו ננסה להחזיק בו יותר וניתן מעצמנו יותר".

קראצ'יץ' דיבר גם על העונש אותו ספגה הפועל תל אביב בעקבות הדלקת האבוקות במשחק הראשון בבוסניה: "אני לא רוצה להגיד שום דבר על הפסיקה של אופ"א. פסיקה זו פסיקה. הפועל היו מאוד טובים במשחק הראשון, היו יותר טובים, אנחנו נבוא לפה לשחק כדורגל. אנחנו רוצים לנצח ואם זה רק נצחון זה גם טוב, אבל אנחנו רוצים לנצח 1:4".

קפטן הקבוצה, דליבור שיליץ', אמר: "במשחק הראשון הקבוצה הטובה יותר ניצחה. אנחנו ננסה לשחק כמה שיותר טוב, נשתדל לנצח ונעשה את המקסימום. תחילת המשחק הראשון היתה טובה אבל ההפסקה הקשתה עלינו. העובדה היא שהפועל היא קבוצה טובה מאוד". על ההחלטה של אופ"א: "לא היו לנו ציפיות ולא חשבנו על זה בכלל".

כ-70 אוהדים אמורים להגיע מבוסניה לתמוך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully