וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפ"ס קנסה את אבובקרי ויבואה

29.8.2007 / 19:25

השניים חיכו אתמול מחוץ לחדר ההלבשה, בטענה שהם מחכים למנכ"ל ולא התאמנו. היום התנצלו בפני אוחנה וקצרה ונקנסו באלף דולר

מנכ"ל הפועל כפר סבא, גבי קצרה, קנס הערב את הקשר יעוזה אבובקרי והחלוץ סמואל יבואה בסכום של אלף דולר. הסיפור החל אתמול, לפני האימון. יבואה ואבובקרי המתינו סמוך לחדרו של המנכ"ל, גבי קצרה, משום שרצו לשוחח איתו באופן אישי. השניים רצו לקבל שדרוג ביחס לחוזה הקיים, בשעה שהשחקנים האחרים התכוננו לקראת האימון.

המאמן אלי אוחנה יצא מהמועדון הסמוך לחדרו של המנכ"ל והבחין כי השניים אינם מוכנים לאימון. אבובקרי, שלא יכול להתאמן עקב פציעה, נשאר ליד החדר, ואוחנה רתח מזעם וביקש מיבואה להתלבש. החלוץ ענה לו בתגובה: "אני מחכה לגבי (קצרה), אחר כך אבוא לאימון".

בסופו של דבר קצרה לא הגיע לפגישה ויבואה המתין ליד החדר בזמן שחבריו התאמנו, מה שהרתיח עוד יותר את המאמן. לאחר האימון דיווח אוחנה לקצרה על המקרה החמור וביקש שהשניים יעמדו בפני ועדת משמעת.

היום הגיעו השניים בליווי סוכנם, דדה חדד, לאצטדיון, על מנת לתת הסברים. אבובקרי נכנס ראשון לחדרו של קצרה, בליווי סוכנו, ואחריו יבואה. במהלך הפגישות נקבע עונשם, ולאחריהם השניים התנצלו בפני קצרה ואוחנה, הבטיחו שלא יחזרו על המעשה וחזרו להתאמן. התנצלותם התקבלה.

בנושאים אחרים: החלוץ הקמרוני, יוליוס אגבור (23), ממשיך להתאמן בקבוצה. לאחר שעבר בדיקות רפואיות, המאמן אלי אוחנה יבחן אותו במשחק הביתי בגביע הטוטו, מול הפועל תל אביב, ולאחריו ייקבע עתידו בקבוצה. עד כה, באימוני הקבוצה, החלוץ מגלה יכולה פושרת.

בהתאחדות לכדורגל יערכו בימים הקרובים בירור בנוגע לקשר אלירן סיימון, שלא שירת בצה"ל. אם סיבת שחרורו לא תשביע את רצונם של מקבלי ההחלטות, סיימון לא יוכל להופיע במדי הנבחרת.

בנבחרת האולימפית ממשיכים לעשות מאמצים בכדי להסדיר את נושא שירותו הצבאי של הקשר אביחי ידין, שלא יכול לשחק בנבחרת משום שהוא לא שירת בצה"ל. הקשר מוכן להתגייס לצה"ל ובקבוצה מקווים שיוכל לעבור הליך גיוס מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully