וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ של רגשות לויקי

לי בוץ

29.8.2007 / 19:18

מכבי תל אביב נחתה בטורקיה וויקי פרץ, שיעמוד על הקווים, מדבר על פרפרים בבטן. יבריץ': "מתרכזים רק באיך לנצח את המשחק"

מכבי תל אביב נחתה היום בטורקיה ולאחר מנוחת צהריים קצרה יצאה לאצטדיון בקייסרי, בו ייערך משחק הגומלין מול ארצ'יאספור (חמישי, 19:00). לפני היציאה לאימון ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק. את הצהובים ייצגו השוער ויקי פרץ והשוער הסרבי דרגוסלב יבריץ'. כ-50 אוהדים הצטרפו לקבוצה.

"אני עדיין לא מתרגש, אבל אני בטוח שלפני המשחק יתחילו לי הפרפרים בבטן, בדיוק כמו השחקנים", אמר פרץ, "עבדנו טוב ביומיים האחרונים, עבדנו גם על הקטע ההגנתי כדי לשפר אותו ובסך הכל הייתה אוירה טובה, החבר'ה עבדו טוב והמצב רוח טוב. אין שחקן שלא אוהב לשחק מול אצטדיון מלא, זה טבעי ואם יהיה מלא צריך להיות משחק טוב וקצב טוב ואני מקווה שנעבור את המשחק בשלום".

פרץ התייחס גם להתרחשויות בימים האחרונים: "המועדון אמנם נמצא בסערה, אבל יש עוד אנשים שצריכים להגיע. ביומיים האחרונים ניסינו לשים הכל מאחורינו וזה הצליח. התמקדנו בהכנה למשחק וצריך לנצח 0:1 ולחזור הביתה שמחים. אני נשארתי במועדון כי ביקשו ממני ואני נאמן למועדון, מה שצריך להיות יהיה. אם גיא יבוא אז ברוכים הבאים למכבי תל אביב. קודם כל אני מקווה שנראה טוב וננצח, לגבי השארותי - לא אני מחליט, יש אנשים שמחליטים וכל החלטה מקובלת עליי.

"המשחק הראשון היה קשה מאוד, אני חושב שאנשים זילזלו בקבוצה הטורקית כי הם לא הכירו אותם. אחרי המשחק הבנו שהתוצאה לא רעה . האצטדיון צפוי להיות מלא וגם לטורקים לא יהיה קל, אני מקווה שאנחנו נשמח בסוף. אני בטוח שהכל אפשרי. יהיו שינויים בהרכב ובמצבנו נצטרך לשלוט יותר באמצע וזה מה שאנחנו מתכננים לעשות".

שוער הקבוצה, דרגוסלב יבריץ', ששיחק בעבר בטורקיה, התייחס למשחק: "אני חושב שתהיה אווירה טובה מאוד, לדעתי האצטדיון יהיה מלא. אני מקווה שנעבור את המשחק כמו שצריך. הקבוצה עדיין לא הושלמה אבל זה לא משנה יש לנו שחקנים מצויינים ועלינו לתת 100 אחוז כדי לעבור, אנחנו צריכים להיות אופטימיים. יש לנו יותר מידי פציעות ותחלופה בשחקני ההגנה ולכן זו בעיה בשבילנו אבל אני מקווה שבכל משחק נשפר את המשחק שלנו ונגיע לכושר טוב.

"בכל מקום קורים דברים בכדורגל כמו החלפת מאמנים וזה לא נעים, אבל כעת כל שחקן מתרכז במשחק מחר ואיך לנצח אותו ולא בשום דבר אחר. אחרי המשחק נוכל לחשוב גם על דברים אחרים". יבריץ' גם סיפר על ההתאקלמות בקבוצה ואמר: "אין לי בעיה, אני מדבר עם השחקנים במהלך המשחק בעברית, אני משתמש ב-20-25 מילים ויהיה בסדר".

הקבוצה ערכה בערב אימון באצטדיון בו ייערך המשחק ועל פיו פרץ מתכנן מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שבת. ארז מסיקה יירד לעמדת המגן השמאלי במקומו של אורי שטרית המורחק ואת מקומו באגף השמאלי של הקישור יתפוס רודי חדד. דן רומן צפוי לשחק על חשבונו של שרן ייני ואילו אביב חדד יתפוס את מקומו של עוז יפרח במרכז ההגנה.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אביב חדד, ניסו קפילוטו, ארז מסיקה, דן רומן, יוסי שבחון, רודי חדד, אבי נמני, יניב עזרן, יאניק קמאמנן.

ארגון השחקן ה-12 מארגן מחר צפייה משותפת לאוהדי הקבוצה באחד מהמועדונים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully