וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס של 10,000 שקלים לבית"ר

אורי שלו

29.8.2007 / 18:50

הקבוצה נענשה בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק מול הפועל תל אביב. יואב זיו עדיין עשוי לעזוב לאירופה, תמוז ויצחקי כנראה ישארו

מגינה של בית"ר ירושלים, יואב זיו, עדיין עשוי לעזוב את הקבוצה לאירופה כבר השבוע. לזיו יש מספר הצעות, ביניהן אחת מקבוצה שהתמודדה על כרטיס לליגת האלופות, אבל התוצאות של המשחקים במוקדמות עשויות לעכב את העניין. זיו אמור להחליט עד חמישי, מועד סגירת ההעברות באירופה, האם להיענות לאחת ההצעות שקיבל.

אם לא יקרה מהלך בלתי צפוי ברק יצחקי וטוטו תמוז יישארו בבית"ר ירושלים לפחות עד ינואר, אז יפתח חלון ההעברות נוסף באירופה. הפגישות שאמורות היו להתקיים היום (רביעי) עם סוכניהם של השניים , לא נערכו, ולפי גורמים בבית"ר, גם לא נקבעו מראש.

רק מהלך מהיר מאד של הרגע האחרון ישנה את התמונה, מאחר שמועד ההעברות לחו"ל הוא ב-31 לאוגוסט, ועד אז קבוצה חדשה תצטרך לקלוט את השחקן ואף לשלם עבורו, מה שלא נראה ישים בזמן הקצר שנותר. אגב, מועד ההעברות לקבוצות בארץ לא נסגר ויימשך עוד כחודש.

אם בסופו של דבר ישארו יצחקי, זיו ותמוז בארץ, שחקנים אחרים עשויים לעזוב כדי לצבור דקות משחק. מדובר בעיקר בצעירים קובי מויאל וחן עזריאל , ובוותיק אחד, עמרי אפק , בו מעוניינת הפועל תל אביב, שמחפשת דרך לממן את שכרו.

בינתיים הקבוצה מנצלת את פגרת הנבחרת שנכפתה עליה והיום ערכה הקבוצה אימון כושר מפרך שהעביר מאמן הכושר, דרור שמשון, ושנערך בחום כבד. אריק בנאדו, עידן טל, ברק יצחקי ומיכאל זנדברג עברו טיפולים עקב מתיחות ופציעות ולא התאמנו.

בשבת תשחק בית"ר בטדי מול בני יהודה במסגרת גביע הטוטו. המשחק יהווה הזדמנות למאמן הקבוצה, יצחק שום, לתת מנוחה לשחקני הנבחרת ובמקביל לתרגל שחקנים שעוד לא זכו לדקות משחק רבות השנה.

בית"ר סיכמה היום על שיתוף פעולה יוצא דופן עם לשכת עורכי הדין. עורכי הדין יעניקו 15-20 שעות שבועיות בעזרה בלימודים במחלקת הנוער של האלופה, ובתמורה תספק בית"ר לקבוצת הכדורגל של הלשכה מגרש להתאמן בו ומאמן מוסמך, והכל כהכנה למונדיאל עורכי הדין שיערך במאי 2008.

אוהדי בית"ר עולים ביוקר

ביה"ד המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הרשיע את בית"ר בעבירה של התפרעות אוהדים וגזר עליה קנס בסכום של 10,000 שקלים בפועל וקיום של משחק ביתי ללא קהל על תנאי למשך שנה.

"הנאשמת הועמדה לדין על סעיף 20 טו' (ד) לתקנון המשמעת שדן בין היתר בזריקת רימוני עשן וחומרים פירוטכניים מתחום היציע לשדה המשחק", קבע הדיין חיים אלחדיף, "בסיפא לסעיף זה מדובר גם במקרים הנשארים "בתוך היציע" ומכאן שהתקנון מבקש להרשיע גם במקרים כגון אלה.

מאחר ומדובר בעבירה חד פעמית שלא גרמה לפגיעה באיש ואף לא גרמה לפגיעה בשדה המשחק והנאשמת פעלה ככל שידה למנוע אותה למרות שמדובר במשחק חוץ, לא אפעיל הפעם את העונש של קיום משחק ליגה ביתי ללא קהל. הענישה על תנאי הקיימת לקבוצה עניינה רק במקרה של פגיעה, ועל כן אין מקום להפעלתה.

בנסיבות מיוחדות אלה הנני מטיל על הנאשמת עונש של תשלום קנס בסך 10,000 ¤ ועונש על תנאי של קיום משחק ביתי רשמי ללא קהל, על מקרה של דליקת חומרים פירוטכניים וכל אלה המפורטים בסעיף טו' (ד) בתוך היציע או מחוצה לו גם ללא פגיעה. ותוקף התנאי למשך שנה מהיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully