וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה פיתרון: שידור משולב בערוץ הספורט

ערוץ הספורט בשידור משולב של כל משחקי גביע אופ"א. המשמעות: פריצות גם למשחק של מכבי ת"א, אלא שכדורגל משחקים 90 דקות

לאחר שערוץ הספורט הודיע כי ישדר את המשחק של מכבי תל אביב וארצ'ייספור בערוץ 5+ לייב, ולאחר איומים בקנס מצד ממלאת מקום יו"ר מועצת הכבלים והלווין, נעמה הניג, ייתכן שהושגה פשרה, וגם צופי הערוץ הפתוח ייהנו במקביל משידור המשחק.

ספורט 5, ערוץ הבסיס של ערוץ הספורט, יעביר החל מ-19:00 אולפן שידורים מיוחד, אשר יעבור בשידור חי בין שלושת המשחקים של הקבוצות הישראליות במשחקי הגומלין של גביע אופ"א - מכבי תל אביב בקייסרי נגד ארצ'ייספור, מכבי נתניה בחיפה מול לייריה והפועל תל אביב תתמודד עם שירוקי ברייג' הבוסנית. בנוסף, יכלול האולפן פריצה להגרלת הבתים של ליגת האלופות אשר תתקיים במונקו.

האולפן המשולב יאפשר לכלל הצופים לצפות בשידור חי באירועי שלושת המשחקים, ומכיוון שמשחקה של מכבי תל אביב יחל ב-19:00, משחקה של נתניה ב-20:30 וזה של הפועל תל אביב ב-20:45, על פי המתכונת הצפויה עתידים צופי ערוץ הספורט לראות נתחים גדולים מהמפגש בין מכבי תל אביב לארצ'ייספור (אם כי בשלב זה לא ניתן לדעת כמה בדיוק). מי שירצה בכל זאת לראות את המשחק במלואו יעשה זאת ב-5+ לייב, עם פרשנותם של נדב יעקבי ושגיא כהן. ב-ספורט 5+ ישודר במלואו המשחק של מכבי נתניה מול ליירה החל מ- 20:15. את המשחק יעבירו יורם ארבל ושלמה שרף.

נעמה הניג הודיעה בתגובה כי היוזמה אינה סוגרת את הסיפור מבחינתה: "מכיוון שהערוץ לא עומד בהחלטה שהתקבלה, היינו - לא משדר את כל המשחק בערוץ פתוח, תתכנס מחר בבוקר (יום ה') המועצה ותמשיך לדון בנושא". קודם לכן איימה הניג לקנוס את ערוץ הספורט ב-180 אלף שקלים אם ישדר את המפגש ב-5+ לייב, אולם נראה כי האולפן, בסגנון "שירים ושערים" טלוויזיוני, יהווה את הפיתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully