וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "רוצים עוד משחקים באירופה"

אריק רחמיאן

29.8.2007 / 17:36

ראובן עטר בונה על הקהל של מכבי נתניה לקראת לייריה והוסיף: "זה המשחק הכי חשוב של הקבוצה בשנים בהן אני נמצא בה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

מכבי נתניה ערכה הערב את מסיבת העיתונאים הרשמית לפני המשחק שלה במוקדמות גביע אופ"א, מחר (20:30) בקריית אליעזר. אנשי הקבוצה ידעו לציין שלמעלה מ-6,000 צופים כבר הבטיחו את הגעתם למשחק.

עטר: "הגענו לרגע שיא"

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, סיפר שיכין את קבוצתו לדו קרב פנדלים, אבל כמובן שיקווה שנתניה תכירע את המשחק לטובתה עוד לפני כן.

עטר הוסיף: "זה המשחק הכי משמעותי של נתניה בשנים בהן אני נמצא פה. הגענו לרגע שיא ואנחנו רוצים לעלות ממנו לעוד רגעים כאלה. במשחקים כאלו חשוב גם לדעת להינות. הרצון שלי הוא שנזכה לעוד משחקים באירופה העונה. אני בנתניה שש שנים ומבחינת הרצון להצליח, לא היה דבר כזה קודם".

עטר הירבה לדבר על חשיבות התמיכה של אוהדי הקבוצה במשחק ואמר: "התוצאה שם לא הייתה רעה, אבל בשביל לעבור אנחנו צריכים לנצח ואני מאוד מקווה שעם כמות אוהדים גדולה נעשה את זה. היו בארץ ארבע קבוצות שיכולות למלא אצטדיון: שתי התל אביביות, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. העונה מכבי נתניה הצטרפה אליהן. היא לא מאחוריהן, אלא כמוהן וזה למעשה המבחן הראשון שלנו בו נראה אם הקהל הגדול הזה גם יגיע ויתמוך. חוץ מהיכולת של השחקנים נצטרך את התמיכה של הקהל".

עטר התייחס גם לדברי ראשי הקבוצה הפורטוגלית, שהצהירו שהקהל הצהוב לא מדאיג אותם ושהוא קטן: "אי אפשר להגיד על הקהל של נתניה שהוא קטן. במשחק שלנו שם היו 1,000-2,000 צופים. המלחמה הפסיכולוגית הזו לא ראויה לתגובה. כדורגל - זה מה שחשוב".

עוד הוסיף המאמן: "מבחינת השיטה שלנו - זו תמיד אותה שיטה. מי ישחק, איפה ישחק, זה יכול להשתנות. השיטה נשארת. אנחנו נערכים לכל השחקנים שלהם. השחקנים שלי יודעים בדיוק למה מסוגל כל שחקן שלהם, מה היתרונות שלו ומה החסרונות. עכשיו רק נותר לנו לעשות את העבודה".

קפטן הקבוצה, לירן שטראובר: "אני לא השחקן היחיד עם הניסיון. לא ניקח מלואיס מרין את שני המונדיאלים שלו ומעוד כמה שחקנים את מה שהם עשו. מכבי נתניה זו קבוצה עם ניסיון באירופה, פחות באופ"א. כמו ששם זה לא היה תלוי רק בי, גם היום זה לא תלוי רק בי. היו עוד שחקנים שהצטיינו שם. אני חושב שברגעים מסויימים גם הבכנו אותם שם. אנחנו יודעים שלייריה זו קבוצה טובה, עם סגנון ברזילאי, טכני ומהיר אבל אני מאמין שנבוא מחר ונקשה עליהם".

אמייה טגה: "אני מתרגש כי אני יודע מה היה בנתניה לפני כמה שנים ואני יודע מה יש היום. אני מאוד מתרגש לקראת המשחק הזה".

"הקהל אינו מפחיד אותנו"

שחקני לייריה נחתו בארץ ב- 2:45 לפנות בוקר, נחו עד הצהריים ואחר הצהריים יצאו אל חוף הים החיפאי ובערב קיים המאמן הפורטוגלי, פאולו דוארטה, מסיבת עיתונאים, מיד לאחר זו של נתניה. לעומת ראובן עטר, שבונה על דחיפת הקהל של נתניה, פאולו דוארטה כלל אינו מתרגש מכמות הקהל שאמור להגיע מחר לקריית אליעזר: "כמות הקהל שתגיע מחר איננה מפחידה אותנו, היא לא תשפיע עלינו. אנחנו רגילים לשחק גם מול קהל של 50 אלף אוהדים, מול בנפיקה ספורטינג ופורטו".

כשנשאל דוארטה אם גם הוא עובד על בעיטות פנדלים כמו עטר ונתניה: "אנחנו עובדים על זה בכל אימון, זה חלק מהאימון, זה חלק מהעבודה שלנו, כך שזה לא דבר מיוחד עבורינו". אגב, מאמן לייריה לא יעמוד מחר על הקווים ואת מקומו יתפוס ארתור מריו שעדיין לא ידועה דרך העברת המסרים בין המאמן שיישב ביציע לזה שיעמוד על הקווים.

שחקני מכבי נתניה שקיימו הערב אימון באווירה מצוינת ממשיכים ללמוד את היריבה באמצעות קלטות. גם מחר אמור עטר לקיים אסיפה טקטית, במהלכה יוקרנו קטעים ממשחקיה של לייריה. אמייה טגה שהוזמן על ידי עטר לשבת לצידו של שטראובר הערב, כנראה הבטיח את מקומו בהרכב מחר. עטר צפוי לפתוח בקישור האחרוי עם ז'אנו בונדאה, טגה ותמיר כהן, כאשר סבסטיאן רוזנטל אמור לפתוח מעט קדימה, כשאוקוצ'ה ואיתי שכטר בחוד. 6,500 כרטיסים כבר נמכרו למשחק ובנתניה מאמינים כי האצטדיון מחר יתמלא לפחות ב8,000 בצהוב שחור.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully