וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם על אמת, פיליז?

29.8.2007 / 15:43

הומר של ריאן הווארד ניצח את המטס 2:4, פילדלפיה מתקרבת. הקאבס ניצחו את מילווקי, סט. לואיס שועטת. ניצחון ליאנקיז על בוסטון

פילדלפיה - ניו יורק מטס 2:4

הסדרה הזו היא בבחינת להיות או לחדול עבור הפיליז, וריאן הווארד יודע את זה. הסלאגר של פילדלפיה ירה להומר ה-35 שלו העונה מידיו של גיירמו מוטה, זיכה את ברט מאיירס בניצחון באינינג העשירי וצימק את הפער מהמטס לארבעה משחקים. כל זה קרה אחרי שפדרו פליסיאנו וארון היילמן הרסו לטום גלאווין ניצחון עם שתי ריצות חובה באינינג השמיני. ג'ימי רולינס עם הומר לפילי, קרלוס בלטראן עם אחד לניו יורק.


סן דייגו - אריזונה 4:6

מתחמם, מתחמם. זוכרים את הימים שבהם שבהם אריזונה עמדה ביתרון של חמישה משחקים וברנדון ווב היה בלתי פגיע? אז זהו, שהם עברו, כי ווב הרשה ארבע ריצות באינינג השישי, מסע שהחל בהומר של מייק קמרון. מפיגור 3:2 עלו הפאדרס ל-3:6 וסגרו עניין וגם את הפער בפסגה למשחק אחד. ג'סטין ג'רמנו עם הניצחון, טרבור הופמן עם השמירה ו-ווב עם ההפסד. קונור ג'קסון חבט להומר באריזונה.


יוסטון - סט. לואיס 7:0

שיקגו מנצחת, אבל סט. לואיס גם היא לא עוצרת. בריידן לופר הגיש שבעה וטיגן ארבעה, כריס דאנקן עם הומר וארבעה ריביז, והקרדינלס נראים ממש, אבל ממש, מעולה. וודי וויליאמס עם ההפסד ביוסטון המתפוררת.


לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 3:4

הדודג'רס ממשיכים לעשות את שלהם בסדרה, כשצ'אד בילינגסלי המצוין מגיש שבעה וקוצר שישה, טקאשי סאיטו משיג את השמירה ה-36 שלו העונה וג'ף קנט עם הומר. טוני באטיסטה חבט להומר בוושינגטון, לוס אנג'לס רחוקה 4.5 משחקים מאריזונה.


שיקגו קאבס - מילווקי 3:5

זו הייתה הסדרה שאמורה להיות אחת המכריעות של הבית, אלמלא היו הקרדינלס כל כך חמים. ובכל מקרה, מי שממשיכים לעשות את העבודה הם הקאבס, כשהברוורס חוזרים למקום שאליו הם רגילים - עמוק בבינוניות עם מאזן שלילי. אלפונסו סוריאנו חזר למגרש, ואולי בהשראתו הפכו הקאביז פיגור של שתי ריצות באינינג השביעי עם ארבע ריצות משלהם. שבעה ותשעה לריץ' היל במשחק נפלא, שמירה טובה לריאן דמפסטר. סקוט ליינברינק הגרוע עם ההפסד.


פלורידה - אטלנטה 3:4

אחרי 11 אינינגים חבט אלחנדרו דה אזה כדור הקרבה, ושיקע את הברייבס עוד יותר בצרות. אטלנטה נראית כמי שמוותרת, והמרוץ ניטש בשלב זה לפילדלפיה ולמטס. ביונג היונג קים ניצח, ג'רמי הרמידה חבט להומר על ג'ון סמולץ, שסגר שישה ושבעה. צ'יפר ג'ונס ובריאן מק'קאן עם הומרים לאטלנטה.

יתר המשחקים:

פיטסבורג - סינסינטי 4:6
פיטסבורג - סינסינטי 2:3
סן פרנסיסקו - קולורדו 1:3

היאנקיז מתחילים מסע ארוך

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 3:5

כדי לחזור לקרב על ראשות הבית, היאנקיז צריכים מינימום ניצחון בסדרה ומקסימום אופטימלי - סוויפ. אנדי פטיט האמין פתח ברגל ימין עם שבעה ושישה, כשהוא מסתייע בשמירה של מריאנו ריברה. למרות שבמעלה האינינג השביעי השוותה בוסטון ל-3:3, לא לקח זמן רב עד שג'וני דיימון עקץ את קבוצתו לשעבר עם הומר, שהצטרף לזה של דרק ג'יטר, שניהם על דייסקי מאטסוזקה. מני רמירז וג'ייסון וריטק עם הומרים לבוסטון. הפער בין הקבוצות - שבעה משחקים לבוסטון.


קליבלנד - מינסוטה 5:6

הטווינס יצאו, ככל הנראה, מתמונת הפלייאוף, האינדיאנס ממשיכים לרוץ קדימה, ועם הפסדה של דטרויט לקנזס סיטי הגדילו את היתרון בראש הטבלה ל-3.5 משחקים. ג'ייק ווסטברוק ממשיך ביכולת הטובה של החודש האחרון, וקצר ניצחון חמישי בסך הכל, כשהוא מגיש 6.2 אינינגים. הוא גובה על ידי ג'ו בורובסקי עם השמירה ה-38 העונה וגם באמצעות הומרים של גריידי סיזמור וטראוויס הפנר. בריאן בושר עם הומר למינסוטה, בוף בונסר עם ההפסד.


קנזס סיטי - דטרויט 3:6

הטייגרס נחתו לקרקע אחרי הניצחון בסדרה מול היאנקיז. שני אינינגים טובים, הרביעי והחמישי, הספיקו לרויאלס, שרשמו בכל אחד מהם שלוש ריצות. שישה וחמישה לבריאן בניסטר המנצח, הומר לבילי באטלר והפסד לנייט רוברטסון. ארבע חבטות למגליו אורדונייז מדטרויט.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 10:6

הניצחון הזה מרחיק את האיינג'לס בעוד משחק, ובסך הכל לפער בן ארבעה משחקים מהקבוצה אותה ניצחו ב-10 מ-14 המפגשים האחרונים. ולאדימיר גררו, שתמיד מענה את המארינרס, רשם ארבע חבטות ושלושה ריביז, ועומד על מאזן מופלא של 50.9 אחוז. רק באינינג השמיני נפרץ הסכר עם ארבע ריצות של האיינג'לס, על ברנדון מורו העגלתי. גארי מתיוס ג'וניור וקנדרי מוראלס עם הומרים ללוס אנג'לס, ג'סטין ספייר עם הניצחון.

במשחקים נוספים:

טקסס - שיקגו וייט סוקס 3:4
אוקלנד - טורונטו 5:4
בולטימור - טמפה ביי 15:8 (11 ריצות של הדוויל רייז באינינג השמיני)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully