וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזגי מאוהב באוהדי רומא

29.8.2007 / 15:26

חלוץ מילאן מקנא בטוטי וחבריו: "ראיתי ברומא את התמיכה והגאווה שהם חשים כאוהדים". קשר לאציו, דל נידו, מחכה לברצלונה בצ'מפיונס

אוהדי מילאן לא יאהבו את זה, אבל חלוץ הרוסונרי, פיליפו אינזגי, הפגין אמש (שלישי) הערכה רבה דווקא לאוהדיה של רומא, המתחרה עם קבוצתו על הסקודטו. "כשהייתי ברומא ראיתי את התמיכה העצומה ואת הגאווה שהם חשים כאוהדי הקבוצה", אמר סופר-פיפו, "במבט מבחוץ אני יכול לראות את יחסי הקירבה בין השחקנים, המאמן והמועדון".

חלוצה של אלופת העולם, נבחרת איטליה, חושב שאינטר היא המועמדת הבכירה לזכות בכתר, אבל לג'יאלורוסי יש סיבות לחוש ביטחון ביכולתם. "רומא מרשימה כבר שנתיים, בעונה שעברה היה להם משחק אחד לא טוב נגד מנצ'סטר יונייטד, אבל מלבדו הם שיחקו מצוין. ליובה יש יתרון העונה על פני האחרות, משום שהם לא ישחקו באירופה". ומה על סיכוייה ומטרותיה של אלופת אירופה? על זה אינזגי לא אמר מילה, אבל אולי מפני שהכיוון במילאנלו ברור ולא השתנה במשך שנים - לזכות בכל התארים האפשריים.

* התקשורת האיטלקית מדווחת כי מי שעשוי לעזוב את אינטר הוא אלברו רקובה, וזאת בתנאי שאדריאנו יישאר בשורות הנראזורי. טורינו הביעה את התעניינותה ב"אל צ'ינו", שממתין להחלטה בנוגע לאדריאנו כדי לדעת להיכן מועדות פניו.

"אני רוצה לקבל את ברצלונה, כדי שנוכל לדרוס אותם"

אמש ניצחה לאציו את דינמו בבוקרשט 1:3, בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות, ומי שצבר ביטחון רב מההעפלה הוא קשר הקבוצה סימונה דל נירו. "אני רוצה את ברצלונה", אמר השחקן בן ה-26, ואולי שבע שנותיו כשחקן סרייה B מסבירים את הלהט שטמון בהצהרתו.

"זה חלום והנאה צרופה. לחשוב שבעונה שחלפה שיחקתי לעיני 2,000 צופים בסרייה B, ועכשיו איני יכול לחכות לפתיחת ליגת האלופות. אני רוצה לקבל את ברצלונה, כדי שנוכל לדרוס אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully