וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יינליין חתם במילווקי

29.8.2007 / 13:47

הפרשה הארוכה והמביכה הסתיימה, אחרי שהכוכב הסיני המדובר סוף סוף חתם בבאקס והצהיר: "הכל נגמר, זו התחלה חדשה ואתגר מרענן"

על אף מאמצינו להימנע מהשימוש במילה סאגה, כנראה שבפרשה הזו לא תהיה לנו ברירה. יי ז'יינליין הסיני חתם היום (רביעי) סוף סוף על חוזהו במילווקי באקס ושם קץ לפרשה הארוכה והמתישה.

"ההרגשה שלי היא שזו התחלה חדשה ואתגר מרענן", אמר ז'יינליין לאחר החתימה. גם הבעלים של הבאקס, הרב קוהל, נשם לרווחה שהחתימה הושלמה בסופו של דבר. "יי הוא אדם איכותי ושחקן כדורסל גדול, ולא יכולנו להיות שמחים יותר על צירופו", אמר, תוך שהוא משתמש בכינויו הסיני של הכוכב החדש שלו.

כזכור, ז'יינליין (2.13 מ') נבחר בדראפט ביוני על ידי הבאקס במקום השישי, אבל שיקולים מסחריים שונים ומשונים איימו לבטל את צירופו לקבוצה המקרטעת. כלי התקשורת בסין סיפרו כי סוכניו מבקשים שיעבור לעיר עם אוכלוסיה אסיאתית גדולה יותר. עכשיו יי טוען כי הוא מתסק רק בעתידו המקצועי.

"הדברים האלה נגמרו כבר", אמר הכוכב המדובר, "אין צורך להזכיר את זה... אני לא מתחרט על כלום. לי ולקבוצה יש מטרות משותפות, וזוהי הזדמנות טובה עבורי".

* הבעלים האקסצנטרי של דאלאס מאבריקס, מארק קיובן, ישתתף בעונה הבאה של הגרסה האמריקאית של "רוקדים עם כוכבים". התכנית הפופולארת תעלה לאוויר ב-24 בספטמבר. בעונה הקודמת של התכנית השתתף שחקן העבר, קלייד דרקסלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully