וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערוץ הספורט ייקנס ב-180 אלף שקל"

יעל ולצר

29.8.2007 / 12:42

יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין נעמה הניג שוקלת אף לאסור שידורים ישירים בערוץ ה-LIVE של ספורט 5

למרות התנגדותה של נעמה הניג, מ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, לשידור משחק הכדורגל בין מכבי תל אביב לאריאספור התורכית בערוץ בתשלום, המשחק ישודר בכל זאת ביום חמישי ב-19:00 בערוץ הספורט, 5+ LIVE .

ל-TheMarker נודע שבעקבות החלטה זו של ערוץ הספורט יש בכוונת הניג לקנוס את בעלי הערוץ בסכום של 180 אלף שקל, או לחילופין, לנקוט באמצעים חמורים יותר, כגון איסור על הפלטפורמות לשדר את תוכניות ערוץ הספורט או לאסור על הערוץ לשדר בעתיד ב-LIVE משחקים ישירים.

כזכור, לפני כחודש שודר המשחק בין בית"ר ירושלים לפ.צ. קופנהאגן ב-LIVE למרות התנגדותה של הניג, מאחר ולטענת ערוץ הספורט זכויות השידור נרכשו לפני הדיון בנושא. לאחר המשחק הוציאה הניג הנחייה לבעלי ערוצי הספורט השונים, לפיה יש לשדר משחקים של קבוצות ישראליות במפעלים אירופיים רק בערוץ ללא תשלום.

לטענת הניג, החלטת ערוץ הספורט לשדר את המשחק ביום חמישי הקרוב ב-LIVE עומדת בניגוד להנחייתה זו, כשלטענתה, רכישת זכויות השידור נעשתה לאחר הנחייתה.

לטענת ערוץ הספורט, ביום חמישי הקרוב יתקיימו שלושה משחקים חשובים בשעות מקבילות. מכבי נתניה תשחק מול ליירה בשעה 20:15, ובמקביל מתקיים המשחק הפועל תל אביב למול שירוקי. ב-19:00 ישדר הערוץ את הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות בשידור ישיר ממונקו, משום שלטענת הערוץ, שידור זה מחויב במסגרת ההסכם שלהם עם אופ"א, ובמקביל מתקיים המשחק המותח ביותר בין ארסיאספור התורכית למכבי תל אביב, שאמור להיות משודר ב-LIVE. הערוץ יעביר את הערב באולפן שידורים מיוחד שינתב בין כל המגרשים והגרלת ליגת האלופות.

את הניג הנימוק הזה לא שיכנע. "ההחלטה שלי שלא לשדר את המשחק של מכבי תל אביב בערוץ שבתשלום בעינה עומדת. אנחנו בוחנים עכשיו את כל האפשרויות, כשהקנס הוא האפשרות הפחות טובה בעיניי כנקיטת סנקציות כנגד הערוץ על הפרת ההבטחה שלהם, לשדר משחקים כאלו רק בערוץ ללא תשלום".

ערוץ הספורט ביקש שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully