וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אימון אחרון בצעירה לגיא לוי

לי בוץ

29.8.2007 / 11:29

גיא לוי הגיע לאימון הנבחרת ומאוחר יותר העביר את משחק האימון מול הפועל ר"ג. מכבי ת"א המריאה לגומלין מול ארצ'יספור, נמני: "לא נוסעים לטיול"

עמי שומן

צילום ועריכה: אמיר לב

"אני מעריך שגיא לוי יהיה בסופו של דבר במכבי"

מינויו של גיא לוי למאמן מכבי תל-אביב נמשך ונמתח, אבל זה לא מנע ממנו להתייצב הבוקר (רביעי) כמתוכנן לאימונה של הנבחרת הצעירה. בערב נפגשו שחקני הנבחרת שוב, הפעם למשחק אימון מול הפועל ר"ג. לוי, שמעוניין לעזוב את הנבחרת לטובת האתגר בקרית שלום, הדריך את שחקניו במשחק האימון בו הם ניצחו 0:2.

בתוך כך, קבוצתו המיועדת של לוי, מכבי תל-אביב, המריאה הבוקר לטורקיה לקראת משחק הגומלין בגביע אופ"א נגד ארצ'יספור. הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, התפנה לרגע מענייני החתמתו של לוי: "צריך להבין שאנחנו לא נוסעים לטיול, אולי זה נראה ככה, אבל זה ממש לא. ברור לנו שיהיה קשה, אבל בכדורגל הכל אפשרי ואנחנו נערכים לכל דבר".

שחקני מכבי תל-אביב זוכרים היטב את שריקות הבוז להם זכו בסיום המשחק הקודם נגד הטורקים (1:1), והצהובים ממש לא רוצים לאבד מקום באירופה כבר בשלב זה של העונה, דבר שיגרום ללחץ נוסף מכיוון היציעים. מי שנושא על כתפיו את כובד האחריות הוא המאמן הזמני, ויקי פרץ: "עדיין אין לי פרפרים בבטן, אבל בטח יהיו לי לפני המשחק. היה לנו שבוע טוב והתאמנו כמו שצריך, למרות כל מה שמסביב. אמרתי לשחקנים שלי שהם צריכים להתעלם מהכל ולהתרכז בניצחון. התפקיד שלי הוא להשיט את הספינה בים הסוער הזה ונקווה שזה יעבור בשלום".

על פרשת גיא לוי, אמר פרץ: "אנחנו לא מתייחסים כרגע לנושא הזה, אלא נוסעים למשחק ומשאירים את זה מאחור. אני מעריך שגיא לוי יהיה בסופו של דבר במכבי. אני לא יכול להתחייב על זה במאה אחוז, אבל ככל הנראה נדע רק אחרי המשחק בטורקיה".

"אני עושה מה שהרב פינטו אומר" (משה בוקר ודוד מרואני, הארץ)

כאמור, גיא לוי לא מתכוון להישאר בנבחרת הצעירה, על אף התעקשותו של יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ומי שהשפיע במיוחד על החלטתו הוא יועץ מיוחד, לא בדיוק מעולם הספורט. "אני חסיד של הרב ישעיהו פינטו, הרב קבע שאני אלך למכבי ת"א וכך אני עושה", אמר אתמול לוי ל"ספורט הארץ". "אני לא החסיד היחיד שלו, כל עם ישראל חסידים של הרב פינטו. גם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, אבי נמני ורבים מעולם הכדורגל מאמינים בו. הרב החליט, ואני עושה מה שהוא אומר".

אתמול התברר שהרב פינטו התנה את חתימתו של לוי במכבי ת"א בשני תנאים: חוזהו יהיה לשנתיים ושכרו יוכפל. לא בערך, לא בסביבות, אלא בדיוק פי שניים משכרו בהתאחדות. זו היתה הסיבה שלוי דרש ממכבי ת"א, ונענה בחיוב, 150 אלף דולר בעונה.

לוי, שמזה כמה שנים מקבל החלטות על פי עצת הרב, דחה בעונה שעברה הצעה מפתה בסך 170 אלף דולר מהפועל ת"א. החוזה היה מוכן, נותר רק לחתום, אולם הרב התעקש שלוי יישאר בנבחרת. "הרב אמר 'לא' להפועל ת"א ותראו לאיזה הישג היסטורי גיא הגיע - לאליפות אירופה עד גיל 21", אמר אתמול מקורב ללוי. "הכוחות של הרב פינטו הם מעל כולם, הוא רואה דברים לטווח ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully