וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ובניון בליגת האלופות

28.8.2007 / 22:30

הפיינליסטית, עם הישראלי שרשם שני בישולים ב-90 דקות, ניצחה 0:4 קליל את טולוז ועלתה לשלב הבתים. גם לאציו וריינג'רס בשלב הבא

בצל מותו המצער של אנטוניו פוארטה, קשר סביליה, נערכו הערב (שלישי) שלושה משחקי גומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. משחקה של סביליה נגד א.א.ק אתונה, שהיה אמור להיערך ביוון, נדחה בעקבות המוות לשלושה בספטמבר.

רפא בניטז מנג'ר ליברפול ממשיך לזגזג. לאחר שלא כלל את יוסי בניון בסגל הקבוצה בליגה, פתח הקשר הישראלי, כפי שעשה בניצחון 0:1 במשחק הראשון על טולוז. בניגוד למשחק הראשון רשם בניון 90 דקות, היה מצוין ורשם שני בישולים אל מול הקהל הביתי.

בניון היה פעיל מאוד במחצית הראשונה באגף ימין והרבה לקבל את הכדור ולהפעיל את חבריו. בדקה ה-19 הוא חילץ כדור ומסר לדירק קויט. ההולנדי הבינלאומי הרים לרחבה ופטר קראוץ' הגמלוני התמקם טוב כדי לשלוח רגל ארוכה ולהעלות את ליברפול ליתרון.

במחצית השנייה הישראלי המשיך רשם את בישוליו הראשונים בקבוצה. בדקה ה-49 הוא הרים כדור קרן. הבלם הפיני הוותיק סמי הופיה, שבהיעדרו של ג'רארד ענד את סרט הקפטן, נגח לפינה של דושז וכבש את שערו ה-30 בליברפול. בדקה ה-87 קויט החליף דאבל פס יפהפה עם עמיתו ההולנדי ריאן באבל וקבע 0:3. דקה בתוספת הזמן הכניס בניון כדור ענק לקויט, שלא התבלבל וחתם את תוצאת המשחק 0:4. (0:5 בסיכום הכללי, ליברפול העפילה לשלב הבתים).

חניכיו של אלי בופ לא הצליחו להפר את השליטה האדומה בכל חלקי המגרש וכמעט ולא הגיעו להזדמנויות להבקעת שערים. הקבוצה הצרפתית תסתפק במפעל הניחומים של אירופה, העונה לשם גביע אופ"א.

לפני פתיחת המשחק נערך טקס מרגש לזכרו של ריס ג'ונס, הילד בן ה-11 שנרצח ליד פאב בליברפול. הוריו ואחיו של ג'ונס, שהיה אוהד מושבע של הקבוצה היריבה, אברטון, עלו למגרש באנפילד, שעמד לצלילי המנון הטופי.

לאציו וריינג'רס הגיעו לבית

דינמו בוקרשט - לאציו 3:1 (4:2 בסיכום הכללי, לאציו העפילה לשלב הבתים)

הרומנים אירחו את הקבוצה מבירת איטליה, לאחר שבמשחק הראשון השיגו תוצאת תיקו 1:1 טובה, מבחינתם. 27 דקות מן הפתיחה כבש בראטו לזכות אלופת רומניה וקירב אותה להפתעה לא קטנה. במחצית השנייה התעשתו התכולים ועשו מהפך גדול משערים של תומאסו רוקי (47, פנדל, 66) וגוראן פאנדב המקדוני (54), שגם כבשו בשבת בתיקו 2:2 מול טורינו בפתיחת הליגה האיטלקית.


הכוכב האדום בלגרד - גלזגו ריינג'רס 0:0 (1:0 בסיכום הכללי, ריינגרס העפילה לשלב הבתים)

האלופה הסרבית חזרה מאייברוקס עם תוצאה לא רעה והייתה צריכה שער אחד כדי להשוות את התוצאה בסיכום הכללי. הסרבים תקפו והיו קרובים לעלות ליתרון כבר בדקה הראשונה, אבל בורזנוביץ' החמיץ, לאחר טעות חמורה של המגן הספרדי קרלוס סולר. עד הסיום נשמרה התוצאה המאופסת וסגנית אלופת סקוטלנד תרשום לעצמה וי גדול ביומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully