וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח-תקוה פותחת את העונה

28.8.2007 / 21:40

הקבוצה ערכה ערב חגיגי, בהשתתפות אוהדים ושחקני עבר, תחת הכותרת "הפועל פ"ת חוזרת". אלעד: "המטרה היא אחת - עלייה"

הפועל פתח-תקוה אמנם פתחה את עונת 2007/08 עם שני הפסדי ליגה בלאומית, אך הדבר לא העכיר הערב (שלישי) את האווירה החגיגית באולם "מופת" בעיר, שם נערך ערב מיוחד שמטרתו הבעת תמיכה בקבוצה, וחיזוק קשריה עם אוהדיה.

הארוע שכותרתו "הפועל פתח-תקוה חוזרת" כלל את הנהלת הקבוצה בראשות הבעלים, רונן אלעד, שחקניה של הקבוצה ומאמנה, אורי מלמיליאן, וכן שחקני עבר דוגמת אבשלום רצבי, אמנון מזרחי, יוסי שושני ומני בסון. באולם נכחו אוהדי הקבוצה ואנשי "פורום עסקי", קבוצת אוהדים אשר תומכים בקבוצה כלכלית. "לא חשבתי שנפתח כך את העונה", אמר קפטן הקבוצה, יניב לוזון, "אבל אני מבטיח שניתן ונעשה את הכל כדי לחזור למקומנו הטבעי. אני קורא לכל האוהדים לתמוך בנו".

"המטרה היחידה היא חזרה עליה לליגת העל, שם מקומנו הטבעי", אמר רונן אלעד, "אני רוצה בסיום העונה שהכיתוב ישתנה ל'הפועל פתח-תקוה חזרה'". אלעד הוסיף כי התמיכה במחלקת הנוער היא בראש מעיניו, "מועדון עם מחלקת נוער חזקה הוא מועדון עם עתיד". עוד הבטיח אלעד כי עד סוף השנה יבנה בית חדש למחלקת הנוער של הקבוצה, וכי העירייה בשיתוף עם הקבוצה וגורמים התורמים לה, פועלים בנידון.

"בנינו במקביל לתוכנית המקצועית, גם תוכנית ניהולית ואסטרטגית יחד עם הקבוצה הבוגרת, שידרגנו את מחלקת הנוער ובית-הספר לכדורגל. נרחיב עוד יותר את הקשר הקהילתי של המועדון ונעשה הכל כדי שאווירה הטובה מהיציעים תגיע לכר הדשא, ומהדשא חזרה ליציעים. אנחנו זקוקים לכל אוהד ואוהד", סיכם אלעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully