וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן לייריה: "המטרה - להבקיע מה שיותר מהר"

אריק רחמיאן

28.8.2007 / 21:43

פאולו דוארטה חושף את התוכנית הסודית שלו לקראת הגומלין באופ"א נגד מכבי נתניה, ש"מתחילה להרגיש את המתח". צפי לאצטדיון מלא

"ברור שמהטרה שלנו היא להבקיע כמה שיותר מהר את השער הראשון וזאת תהיה מבחינתנו הדרך הברורה להעפיל לשלב הבא", כך אמר מאמנה של קבוצת לייריה הפורטוגלית, פאולו דוארטה, שצפוי לנחות ביחד עם קבוצתו בישראל בסביבות השעה 01:30 לפנות בוקר.

הערפל הסמיך שפיזר המאמן הפורטוגלי בדבר הסגל שיעמוד לרשותו התפזר מעט וכעת מתברר, לשמחתם הרבה של אנשי מכבי נתניה, שלא כל הסגל החזק יעמוד לרשותו למשחק. שני החלוצים שחקני ההרכב הראשון של לייריה, מאסייל וסאוגו, פצועים וייעדרו מהמשחק, כך גם לגבי הבלם אדר גאושו, שיחסר בשל צבירת כרטיסים צהובים. כזכור, גאושו היה אחד ממצטייני המשחק הראשון.

מכבי נתניה, שלא זכתה לשיתוף פעולה מלא מצידה של ליריה ואף הערימה קשיים על הקבוצה כשזו הגיעה לפורטוגל, נוהגת בדרך שונה לחלוטין. מתברר שנתניה הצמידה לפורטוגלים איש מטעמה ועל חשבונה שיסייע וילווה את האורחים, מרגע נחיתתם בארץ ועד המראתם חזרה במוצאי שבת. הפורטוגלים, שיתאכסנו במלון מרידיאן בחיפה, יערכו מחר (רביעי, 19:00) מסיבת עיתונאים ומאוחר יותר יקיימו את האימון הראשון בקרית אליעזר.

נתניה, לעומת זאת, ערכה כבר הערב את אימון ההכנה הראשון שלה בקרית אליעזר. כל שחקני הסגל, לרבות החלוץ איתי שכטר, שהיה אמור להתאמן עם האולימפית ושוחרר בשל המשחק באופ"א, קיימו אימון מלא. השוער לירן שטראובר, שהתלונן על כאבים בכתף במהלך סוף השבוע שעבר, קיים גם הוא אימון מלא ונראה חד וערני באימון שהתנהל בצורה מצוינת. גורם בצוות המקצועי אמר: "מתחילים להרגיש את המתח באוויר, החבר'ה דרוכים וכולנו מקווים לטוב".

מחר יקיימו שני המאמנים מסיבות עיתונאים נפרדות. ראובן עטר יקיים את מסיבת העיתונאים ב-17:00 בקרית אליעזר כאשר האימון יחל שעה לאחר מכן ויהיה פתוח לתקשורת ברבע השעה הראשונה. שחקני סגנית האלופה, שחזרו הערב לבתיהם, יישארו ללון ממחר בערב במלון דן כרמל בחיפה. בחמישי ייערכו אימון שחרור בצוהריים ויגיעו לקרית אליעזר היישר מהמלון.

במהלך האימון הערב נראה היה שעטר עדיין אינו סגור באשר להרכב הפותח. עיקר התלבטותו היא לגבי עמדת הקשר האחורי במקום אנגלוביץ', שלא יכול לשחק בחמישי בשל האיחור ברישומו. על מקומו בהרכב ייאבקו אמייה טגה ויחיאל צגאיי. כפי שזה נראה כעת עטר עשוי להעדיף לפתוח עם טגה, שמגלה יכולת מצוינת באימונים.

ההתנפלות על הכרטיסים נמשכה גם היום ובנתניה עדיין לא יודעים לאמוד את מספר הכרטיסים שנמכרו עד הערב. גורם בנתניה אמר: "כפי שזה נראה כרגע האצטדיון בקרית אליעזר יהיה מלא עד אפס מקום, כפי שצפינו מלכתחילה".

בנתניה מציינים הערב את שיתוף הפעולה והסיוע הרב שמעניקים ראשי מכבי חיפה מניסיונם האירופי לראשי מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully