וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לרוני לוי: "יתכן שנביא חלוץ"

28.8.2007 / 21:10

נשיא מכבי חיפה השתכנע להחתים שחקן התקפה. המאמן בוחן מספר מועמדים, אם יוחתם זר מסיללה יושאל. מסתמן: מוסקאלו ישוחרר

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הודיע למאמן מכבי חיפה רוני לוי כי הוא מוכן להחתים חלוץ. במועדון סיפרו כי הנשיא הסכים להשקיע סכום מסוים, על מנת לחזק את הקבוצה. "בסיטואציה מסוימת, יתכן שנביא חלוץ", אמר הנשיא למאמן. במועדון טוענים כי שחר נסוג מהחלטתו שלא להחתים חלוץ נוסף משום שטובת המועדון חשובה לו.


הקשר פיטר מסיללה יחתום השבוע על חוזה לשלוש או חמש שנים בקבוצה. לוי מאוד מרוצה מהשחקן שיכול לשחק בשתי עמדות: קשר שמאלי ומגן שמאלי. אם יוחתם חלוץ זר כפי שהבטיח שחר, מסיללה יושאל לקבוצה אחרת. במידה ויוחתם חלוץ ישראלי (האפשרות היחידה היא עומר גולן, אבל ראשי מכבי פתח תקוה עדיין לא מוכנים לשחררו), מסיללה יישאר בקבוצה.


הקשר הרומני כריסטיאן מוסקאלו מציג יכולת סבירה באימונים, אך ספק רב אם יוחתם, מאחר ולוי לא מעוניין בו כזר חמישי. יתכן ומוסקאלו ישחק העונה בקבוצת הנוער, והמשך דרכו בעונה הבאה ייבחן מחדש.


השחרור הבינלאומי של הקשר הברזילאי רנאטו טרם הגיע, ובקבוצה מקויים שיגיע עד יום חמישי בצהריים, על מנת שיוכל לקחת חלק במשחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד. הערב ערכה הקבוצה אימון בו השתתף לוקאש סורמה, שנציגיו עדיין לא הגיעו לסיכום סופי עם ראשי מכבי חיפה. במועדון טוענים שלפי סיכום עם סוכנו, יוכלו להשתחרר מההסכם ולשלם סכום מזערי.



לפני אימון הערב של הקבוצה התייחס רוני גפני, שהחלים בהדרגה מהפציעה, למצבה של מכבי חיפה: "אף אחד לא תיאר לעצמו שאחרי המחזור השני נהיה עם אפס נקודות. מבחינתנו, הפגרה הגיעה בזמן. אני מאמין שנתחבר אחד לשני. כרגע במאזננו אפס נקודות, בית"ר ירושלים מתחילה לברוח ואני מקווה שהיא תיעצר. היא ניצחה את הפועל תל אביב למרות שהיא לא הייתה טובה. הליגה רק התחילה, ואני מקווה שנשתפר בהמשך".


הקשר הברזילאי רנאטו ערך הערב בדיקה רפואית במטרה לאבחן את הכאבים בשרירי הבטן מהם סבל לאחרונה. בבדיקה התברר כי השחקן סובל מדלקת ולכן הוא יטופל באמצעות כדורים ועומס האימונים שלו יופחת. בקבוצה מעריכים שהשחקן יחזור לכושר מלא לקראת משחק הליגה הבא מול מכבי פתח תקוה בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully