וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה קיימה אימון, בהדרכת לוי

לי בוץ

28.8.2007 / 16:44

למרות השמועות על עזיבתו של גיא לוי לטובת מכבי ת"א, המאמן הדריך את שחקניו, כהכנה לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה

הנבחרת הצעירה קיימה הבוקר (שלישי) אימון ראשון כחלק משני ימי האימונים שתקיים השבוע. למרות השמועות הגוברות ומתחזקות כי המאמן גיא לוי יעזוב את הנבחרת לטובת אימון מכבי תל אביב, הרי שלוי העביר את האימון הבוקר.

מסגל הנבחרת, שזכתה בשבוע שעבר בטורניר על שם ואלרי לובאנובסקי באוקראינה, שוחררו שחקני הפועל תל אביב רמי דואני, דני בונדר וביברס נאתכו, כמו גם שחקני מכבי תל אבי שירן ייני, עומר פרץ וליאור ז'אן וחלוץ מכבי נתניה איתי שכטר עקב השתתפות קבוצותיהם ביום חמישי בגביע אופ"א. קשר הפועל כפר סבא אלירן סיימון, שזומן לראשונה לסגל, לא יתאמן עם הנבחרת עד לבירור סיבת אי גיוסו במועד לצה"ל.

אימון הערב נפתח באיחור של כחצי שעה. מחר תערוך הנבחרת יום אימונים נוסף, שיכלול אימון בוקר ומשחק אימון (18:00) נגד קבוצת הפועל ר"ג. ביום שישי הבא, השבעה לספטמבר, תפתח הנבחרת את השתתפותה במסגרת בית 9 של טורניר מוקדמות אליפות אירופה 2009, אליו הוגרלה עם לוקסמבורג, מולדובה, גרמניה וצפון אירלנד, כשתארח את נבחרת לוקסמבורג באצטדיון ר"ג, כאשר ארבעה ימים לאחר מכן, ביום שלישי תתמודד במשחק חוץ נגד נבחרת מולדובה.

סגל הנבחרת לשני ימי האימונים:

שוערים: אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), איתמר ניצן (מכבי הרצליה).

הגנה: שי מימון (מכבי חיפה), ניצן דמארי (מכבי פ"ת), שי חדד, שמואל קוזוקין (בית"ר ירושלים), עודד אלקיים, שמעון הרוש (הפועל חיפה).

קישור: בירם כיאל (מכבי חיפה), אושרי רואש, הישאם כיוואן (הפועל חיפה), מאור בוזגלו (בני סכנין), ערן זהבי (עירוני רמה"ש), אבי ריקן (מכבי הרצליה).

התקפה: דובב גבאי (מכבי פ"ת), משה בן-לולו (מ.ס. אשדוד), חן עזריאל (בית"ר ירושלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully