וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמדברים על קלאץ', מדברים על לאקי

28.8.2007 / 14:52

האס של האיינג'לס ניער מעליו את סיאטל עם 0:6 בסייפקו פילד. היאנקיז נטבחו בדטרויט, פילדלפיה עברה את המטס, פיטורים ביוסטון

סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 6:0

המלאכים היו צריכים הופעה טובה של ההגשה בסדרת המפתח הזו, אליה הגיעו בהפרש של שני משחקים מהמארינרס. ג'ון לאקי נתן הרבה יותר מ"הופעה טובה", כשחישמל חמישה חובטים בתשעה אינינגים של עבודה והבריח את האיינג'לס ליתרון בן שלושה משחקים. "הרגשתי שאני נחלש ככל שהמשחק ממשיך", הודה לאקי, שהחזיק מעמד והפך למגיש הראשון שאינו מבוסטון שנוחל את הניצחון ה-16 שלו העונה. הומר ושלושה ריביז לגארט אנדרסון, הפסד למיגל באטיסטה.


דטרויט - ניו יורק יאנקיז 0:16

מייק מוסינה הוא החוליה החלשה בהגשה של ניו יורק. לאחר שגם בשבוע שעבר נקטל בידי הטייגרס, מוס צלח שלושה אינינגים בלבד, כשהנמרים ממשיכים לעשות שפטים גם בבולפן. פלאסידו פולאנקו חבט להומר וג'סטין ורלאנדר ניצח עם שבעה ושישה. הלילה יפתחו היאנקיז בסדרה בת שלושה משחקים בסטדיום עם בוסטון, כשכל דבר אחר מלבד סוויפ יקרב את הרד סוקס בצעד גדול להבטחת המקום הראשון בבית.


קליבלנד - מינסוטה 3:8

גם זו סדרת מפתח, ולאינדיאנס היה חשוב לא רק לנפנף את הטווינס מול העיניים, אלא גם לשמור על פער של 2.5 משחקים מדטרויט. הניצחון הזה כלל טריפל פליי ראשון של השבט מזה 15 שנה. פול בירד עם הניצחון, ויקטור מרטינז עם הומר לאינדיאנס וקרלוס סילבה עם ההפסד.


אוקלנד - טורונטו 6:2

הבלו ג'ייז, בלי סיכוי ממשי לפלייאוף, יצאו עם ניצחון לאחר 12 אינינגים, כשדאבל של טרוי גלאוס פתח במסכת של ארבע ריצות באינינג האחרון. ג'רמי אקארדו הוא המנצח, אלן אמברי במפסידים.


במשחק נוסף: שיקגו וייט סוקס - טמפה ביי 4:5

שלום שלום, גארנר

תחילה לחדשות: יוסטון אסטרוס, האחרונה בבית ה-NL מרכז, פיטרה את מאמנה, פיל גארנר, ואת המנכ"ל טים פרפארה. דרייטון מקליין, בעלי הקבוצה, אמר כי "אנו צריכים כאן דם חדש". ססיל קופר, מאמן הספסל, התמנה עד סוף העונה.


פילדלפיה - ניו יורק מטס 2:9

הפיליז יודעים שעכשיו הזמן לנצח, ושאם הם רוצים להדביק את המטס - אין להם ברירה. מי שהפנים הוא צ'ייז אטלי, שחזר מפציעה אחרי חודש, חבט להומר ועזר לג'יי די דרבין לנצח עם הופעה טובה של 6.1 אינינגים ושישה טיגונים. גם פאט ברל וטדאהיטו איגוצ'י חבטו להומרים, בריאן לורנס הפסיד והפער בין הקבוצות עומד על חמישה משחקים.


סן דייגו - אריזונה 1:3

הגענו לעוד סדרה שתקבע איך תיכנסנה המוליכות לספטמבר. גארי בלום דפק באינינג השביעי הומר בן שתי ריצות על ליבאן הרננדז, והצית את ג'ייק פיבי, שפיגר 1:0 אבל זכה בעקבות זאת בניצחון צודק. פיבי, אולי הסיי יאנג הבא של ה-NL, טיגן 11 חובטים בשבעה אינינגים של עבודה וזכה בניצחון ה-15 שלו. טרבור הופמן עם השמירה, גם מילטון בראדלי חבט להומר בפאדרס. אריק בירנס עשה זאת בצד השני, של המפסידים.


לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 4:5

הדודג'רס עדיין די רחוקים אבל שומרים על סיכוי, כששלוש ריצות באינינג השישי הביאו למהפך ולניצחון הצמוד. דרק לואו קצר את הניצחון ה-11 שלו, טקאשי סאיטו עם שמירה מספר 35. ריאן צימרמן, דמיטרי יאנג ו-ווילי מו פניה עם הומרים לנשיונאלס, מה שלא מילט את מייק באקסיק ג'וניור מהפסד.


פלורידה - אטלנטה 13:2

גם הברייבס, שמג'עג'עים קשות, ייכנסו לספטמבר עם תקווה קטנה. בריאן מק'קאן חבט לגראנד סלאם שני בתוך שבוע, מאט דיאז וקלי ג'ונסון עם הומרים משלהם. דני אוגלה סיפק את ההומר לפלורידה, מה שלא מנע מלאנס קורמייה להשיג ניצחון אחרי שבעה וחמישה. סקוט אולסן עם ההפסד.


במשחק נוסף: סן פרנסיסקו - קולורדו 1:4

תמונת הפלייאוף

AL מזרח:

בוסטון 51:80
יאנקיז 59:72 (8 משחקים מאחור)


מרכז:

קליבלנד 57:73
דטרויט 60:71 (2.5 משחקים מאחור)
מינסוטה 64:67 (6.5)


מערב:

איינג'לס 54:77
סיאטל 56:73 (3 משחקים מאחור)


NL מזרח:

ניו יורק מטס 57:73
פילדלפיה 62:68 (5 משחקים מאחור)
אטלנטה 64:68 (6 משחקים מאחור)


מרכז:

שיקגו קאבס 63:66
מילווקי 65:65 (1.5 משחקים מאחור)
סט. לואיס 64:63 (2 משחקים מאחור)


מערב:

אריזונה 58:74
סן דייגו 59:71 (2 משחקים מאחור)
דודג'רס 63:68 (5.5 משחקים מאחור)
קולורדו 64:67 (6.5 משחקים מאחור)


ויילד קארד AL:

1. סיאטל
2. ניו יורק יאנקיז (2 משחקים מאחור)
3. דטרויט (3 משחקים מאחור)
4. מינסוטה (7 משחקים מאחור)


ויילד קארד NL:

1. סן דייגו
2. פילדלפיה (3 משחקים מאחור)
3. דודג'רס (3.5 משחקים מאחור)
4. אטלנטה (4 משחקים מאחור)
5. קולורדו (4.5 משחקים מאחור)
6. מילווקי (6 משחקים מאחור)
7. סט. לואיס (7 משחקים מאחור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully