וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו רוצה לעזוב את אינטר

28.8.2007 / 13:37

מעמדו של החלוץ הברזילאי נחלש אחרי רכישתו של דויד סואזו, אבל מוראטי מוכן לשחררו רק בהשאלה לעונה אחת. ווסטהאם כבר הגישה הצעה

אדריאנו נמצא בדרכו החוצה מאינטר, זה לא סוד. אלא שהמועדון המילאנזי רוצה להשאילו בשלב זה ואילו החלוץ הברזילאי מתעקש על מעבר קבוע.

החלוץ בן ה-25 לא נכלל בסגל שקבע רוברטו מאנצ'יני למשחק הליגה הראשון של אינטר העונה מול אודינזה (1:1) ואחרי רכישתו בקיץ של דויד סואזו והימצאותם בקבוצה של זלאטן איברהימוביץ', הרנן קרספו וחוליו קרוז, נחלש מעמדו עוד יותר.

ווסטהאם, שהשקיעה סכום נכבד ברכש בקיץ החולף, הביעה התעניינות בשחקן וכבר הגישה הצעה לאינטר לשאול את השחקן לעונה אחת. מי שעוד הוזכרה כמועמדת ליהנות משירותיו של הברזילאי היא פארמה, אחרי שזה עבר אצלה תקופת השאלה מאוד מוצלחת בעבר.

חרף ההתעניינות, אדריאנו בשלו: "אני לא רוצה להיות מושאל שוב. בפעם הקודמת זה היה מהלך טוב וחשוב בשלב ההוא של הקריירה שלי. עכשיו עלי לעזוב ממש, לעזוב וזהו. מה שאני והסוכן שלי לא מבינים זה למה לא אמרו לי כבר בתחילת הקיץ שאני לא בתכניות לעונה הבאה".

נשיא המועדון, מאסימו מוראטי אמר בימים האחרונים שבין הקבוצות שרוצות לשאול את אדריאנו נמצאות גם קבוצות אנגליות ושהוא לא מתכוון למכור אותו. "שתי אפשרויות עומדות בפניו. לשחק טוב אצלנו, או לשחק טוב מאוד כשחקן מושאל ולחזור אלינו בסוף העונה כשחקן המצוין שכולנו מכירים", אמר מוראטי לגאזטה דלו ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully