וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרן לשופטים: "אל תדאגו"

28.8.2007 / 10:51

קומישינר ה-NBA הרגיע את אנשי המשרוקית, לאחר שדונהי החל להטיח האשמות. אלסטון שוחרר ממעצר. ארה"ב ניצחה את מקסיקו

קומישינר ה-NBA, דיוויד שטרן, דאג להעביר מסר מרגיע לשופטי הליגה שאין להם מה לדאוג, זאת לאחר ההאשמות שהטיח טים דונהי, שהיה מעורב בפרשיית השחיתות. "למה שנאמין למשהו מהדברים שהוא אומר?", אמר שטרן כשנאם בכינוס שופטי הליגה הטובה בעולם. "ניתן אפשרות ל-60 שופטים לתת לנו מידע לגבי הפעיליות שלהם שמפירות את החוקים בליגה".

דונהי, שאימץ את המשפט 'תמות נפשי עם פלישתים' מסר 20 שמות של שופטים שהימרו על משחקי גולף, מירוצי מכוניות ועוד במהלך העונה, כך נמסר ממקורות בתקשורת. השופט השורר, שנמצא אשם בשני סעיפים, ממתין כעת לגזר הדין שיינתן בתשעה לנובמבר.

* גארד יוסטון רוקטס, ראפר אלסטון, שוחרר היום (שלישי) ממעצר ללא ערבות לאחר שהואשם בדקירת אדם. זוהי התקרית השנייה בה מעורב השחקן בתוך כחודש ימים. המשטרה עצרה את אלסטון בן ה-31 בבוקר יום שני באשמת תקיפת אדם במועדון במנהטן, ניו יורק.

* קווין מרטין, שחקנה של סקרמנטו קינגס, סיכם לחמש שנים נוספות בקבוצתו, תמורת סכום של המוערך ב-55 מיליון דולר. הקינגס היו חייבים להחתים את הגארד עד ה-31 לחודש אוקטובר, הרי שאז היה הופך לשחקן חופשי בעונה הבאה, אולם כאמור, שני הצדדים הגיעו לסיכום - סוף טוב, הכול טוב.

רק 27 הפרש לארה"ב

נולאן ריצ'רדסון רץ, צעק והתנהג כאילו לנבחרת מקסיקו שלו יש סיכוי מול מקבילתה האמריקאית. על הספסל השני ישב מייק ששבסקי עם המבט הקפוא הקבוע שלו.

ריצ'רדסון ניצח את ששבסקי בגמר טורניר המכללות ב-1994, כשאימן את ארקנסו וששבסקי אימן את דיוק, אבל הפעם לא היה לו סיכוי. ארצות הברית קלעה 127 נקודות, אבל בניגוד למשחקים הקודמים, גם ספגה 100 ומקסיקו ירדה מהפרקט עם הפסד מינימלי, באופן יחסי כמובן.

כרמלו אנתוני קלע 28 נקודות והוליך את הנבחרת האמריקאית לעוד ניצחון קל בטורניר אמריקה, שלמעשה מהווה מוקדמות לאולימפיאדת בייג'ינג. קובי בריאנט הוסיף 21 ולברון ג'יימס ודוויט הווארד תרמו 19 כל אחד, אבל מקסיקו נשארה קרובה לאורך רוב המחצית הראשונה ולא קיבלה 50 או 60 הפרש כמו חלק מקודמותיה, הרבה זכות 15 מ-28 שקלעו שחקניה מעבר לקשת. שחקן UNLV, רומל בק, הוליך את מקסיקו עם 20 נקודות.

"מקסיקו נלחמה לאורך כל המשחק ולא נכנעה לרגע. ניצחנו נבחרות אחרות ב-50 הפרש וניצחון ב-27 לא נראה כל כך טוב. זה ניצחון מכוער, אבל מצד אני יכול להבטיח שנשתפר", אמר כרמלו אנתוני.

תוצאות נוספות:
קנדה - אורוגוואי 88:95
ארגנטינה - ונצואלה 63:98
פורטו ריקו - ברזיל 75:97

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully