וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני צריך להתבגר"

28.8.2007 / 9:25

מייקל ויק הודה בהאשמות המיוחסות לו ואמר לאמריקה: "בבקשה תסלחו לי". אסאנטה סמואל סיים לשבות והצטרף לפטריוטס

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכה: בת גולן

מייקל ויק התנצל אתמול (שני) באופן רשמי ומשפטי, לאחר שהודה במעורבות בארגון קרבות כלבים והריגתם. עם ההודאה נאם ויק והביע חרטה עמוקה.

"במשך כל חיי הייתי שחקן פוטבול ולא נואם. לכן אני לא כל כך יודע מה לומר. אני רוצה להתנצל בפני כולכם, בפני הקומישינר של ה-NFL, רוג'ר גודל, בפני בעלי אטלנטה, ארתור בלאנק, ובפני הילדים באשר הם, על מעשיי הבלתי אחראיים. אני צריך להתבגר עדיין.

"אני לוקח אחריות מלאה על מעשיי. אני חושב קדימה ומנסה לשפר את מייקל ויק האדם, לא שחקן הפוטבול. קרבות כלבים הם דבר נורא שאני מתנגד לו. אני אתקן את דרכיי. אני חייב לעשות את זה".

שמואל בא הביתה

אסאנטה סמואל, מגן הפינה של ניו אינגלנד פטריוטס, ישחק בשורות הקבוצה גם בעונה הקרובה, לאחר שסיים לשבות. סמואל החמיץ את מחנה האימונים של הפטריוטס ואת שלושת משחקי ההכנה שערכו עד כה. הוא ישתכר כ-8 מיליון דולר העונה.

סמואל תוייג כשחקן זיכיון (פרנצ'ייז) לפני פתיחת העונה, והחליט לשבות. המשמעות של שחקן פרנצ'ייז היא שהקבוצה מתייגת אותו לעונה אחת, ומחוייבת לשלם לו שכר ממוצע של חמש המשכורות הגבוהות לשחקנים בתפקידו, מה שמעורר מרמור גדול בקרב אותו שחקן, מכיוון שהוא לא זוכה לחוזה ארוך טווח. בסופו של דבר הוא, כאמור, התרצה.

משחק ההכנה האחרון של ניו אינגלנד יתקיים ביום חמישי מול ניו יורק ג'איינטס, ומאמן הקבוצה, ביל בליצ'יק, לא אמר עדיין אם סמואל ישחק: "עד למשחק נחליט", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully