וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי שוב בדרך למכבי ת"א

לי בוץ

27.8.2007 / 11:48

המאמן שכבר סגר אצל הצהובים ביום שבת בערב, הודיע בצהריים שהוא נשאר בנבחרת הצעירה, אבל בערב שוב שינה את דעתו. ההתאחדות: ”לא נשחרר אותו מתפקידו”

יומיים ארוכים עברו על גיא לוי. ביום שבת פוטר מאמן מכבי תל אביב, אלי כהן. לוי היה המועמד המוביל למשרה ואחרי מרתון שיחות עם הג'נרל מנג'ר של הצהובים, אבי נמני, נראה היה שהשניים השיגו סיכום על הגעתו של מאמן הנבחרת הצעירה לקרית שלום.

עם זאת, ביום שני בשעות הצהריים שוחחו טלפונית המאמן, שמחזיק בחוזה בהתאחדות עד ליוני 2008, ויו"ר ההתאחדות, כשבמהלך השיחה הודיע לוי ללוזון כי ברצונו להישאר בנבחרת. המאמן, שקיבל הצעה מפתה ממכבי תל אביב בסכום של כ-150 אלף דולר לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות וכבר סיכם עקרונית את תנאיו, העדיף לכבד את לוזון, שעמד לצידו אחרי אליפות אירופה ומנע את פיטוריו.

במכבי תל אביב לא ויתרו ולאורך כל יום שני הפעילו על לוי מכבש של לחצים לחזור בו מהחלטתו ולהגיע לקבוצה בכל זאת. בשעות הערב אף נפגש בעניין אביו של המאמן, גברי לוי, עם רוני מאנה בביתו של האחרון. לוי עצמו התייעץ במהלך היום עם לא מעט ממקורביו ובשעות הערב המאוחרות החליט לחזור בו מהחלטתו ולשוב להסכם המקורי עם אבי נמני מלפני יומיים, לפיו הוא יגיע למכבי תל אביב. לפיכך צפוי לוי לבקש כבר בימים הקרובים להשתחרר מחוזהו בהתאחדות.

לוי מעוניין לסיים את דרכו בנבחרת הצעירה בצורה יפה והוא מקווה שלוזון ייתן לו את ברכת הדרך, אבל בהתאחדות התייחסו הלילה לאפשרות שלוי יבקש שחרור ואמרו: "שמענו על כך מהעיתונאים. אנחנו מצפים מגיא להיות נאמן להודעה שהוא בעצמו הוציא לפני מספר שעות. הנבחרת הצעירה נמצאת ימים ספורים לפני משחקים רשמיים, ומשימה חשובה. הנבחרת עולה בחשיבותה על כל קבוצה, הבנו מהתקשורת שגיא מצפה מאיתנו לברכת הדרך, אולם זה לא יקרה. לא נשחרר אותו מתפקידו".

במכבי תל אביב אישרו את הידיעה, אך הדגישו כי יחתמו עם לוי רק לאחר שישוחרר בצורה רשמית של ידי ההתאחדות. היום (שלישי) הגיע לוי לאימון הנבחרת הצעירה.

כהן לשחקנים: "לא פיטרו אותי על רקע מקצועי"

המאמן המפוטר, אלי כהן, הגיע אתמול למתחם האימונים בקרית שלום על מנת להפרד מהשחקנים. כהן אמר לחניכיו לשעבר: "לא פיטרו אותי על רקע מקצועי ואני בטוח שאתם מבינים את זה. נקשרתי אליכם כמו לילדים שלי. אני אוהב אתכם ומאחל לכם בהצלחה".

על העובדה שלא נרשמה לחיצת יד או חילופי דברים בין השניים, אמר רוני מאנה: "אלי קצת כועס עליי, אבל הוא היה חבר שלי בעבר ואני מקווה שנישאר חברים בעתיד. אם להאשים אותי ולהפיל הכול עליי עוזר לו להרגיש יותר טוב, אז שיבושם לו. לי אין בעיה ללחוץ לו את היד ולהגיד לו תודה ולהתראות. זו לא מלחמת עולם, בסך הכול כדורגל ואנחנו לא צריכים פה סולחות". כהן אגב, יקבל מהקבוצה רק מחצית מחוזהו עד לסיום העונה, כ-40 אלף דולרים.

הקשר הספרדי ג'ונתן אספאס, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים, צפוי לחתום ביממה הקרובה על חוזה בקבוצה, זאת לאחר שהרשים את הג'נרל מנג'ר אבי נמני ואת הצוות המקצועי. הבלם הצרפתי, פייר דוקרוק, ערך אימון בכורה וימשיך להיבחן. את האימון עצמו העביר ויקי פרץ.

רוני מאנה נעתר לבקשת אוהדי הקבוצה להוזיל את מחירי הכרטיסים לטורקיה והוריד מהם 50 דולר. כעת יוכלו אוהדי הקבוצה לטוס ולצפות במשחק במחיר של 350 דולר בלבד. תומר יעקב, מראשי ארגון האולטראס, אמר: "אני שמח שפניתינו לרוני מאנה נענתה בחיוב ואני מודה לו על כך בשם האוהדים. הוא הוזיל את מחיר הטיסה כך שעוד עשרות אוהדים יזכו לנסוע עם קבוצתם ולתמוך בה בטורקיה. אני מקווה שגם בעתיד מכבי תראה את טובת האוהדים לפניה ותעזור לאוהדים לממש את רצונם לתמוך בקבוצה מבלי לשלם סכומי עתק עבור כך ".

במשרדי המועדון התקבל פקס מאופ"א בו הודיעה ועדת המשמעת של אופ"א כי הפחיתה את עונשו של אורי שטרית להרחקה משני משחקים בעקבות הכרטיס האדום אותו ספג מול סנטה קולומה. שטרית בכל מקרה לא יוכל לשחק ביום חמישי, אך יוכל להשתתף בסיבוב המשחקים הבא במידה והקבוצה תעפיל אליו.

בהתאחדות בכל זאת חושבים על מחליף (משה בוקר, הארץ)

בהתאחדות לכדורגל יקיימו הבוקר התייעצויות בנוגע להתנהגות של גיא לוי. היו"ר אבי לוזון, שקיבל אמש קרוב לחצות הלם כששמע כי לוי סיכם במכבי תל אביב, אינו מתכוון לשחרר את המאמן. אולם אם יחליט לוי להתפטר, ההתאחדות מתכוונת למנות מאמן באופן מיידי כדי להכין את הנבחרת למוקדמות אליפות אירופה (המשחק הראשון יתקיים כבר ב-7 לספטמבר מול לוכסמבורג).

לוזון יעדיף מאמן שאינו מאמן קבוצה, אלא מאמן פנוי בשוק וההתאחדות, בניגוד לקבוצות ולמאמנים, תיתן דוגמה כיצד מכבדים הסכמים ולא פונים למאמנים תחת חוזה.

אם כך ובתנאי שלוי אכן יעזוב, המאמנים הפנויים בשוק הם: אלי כהן וניר לוין. בהתאחדות עצמה עובדים גם זאב זלצר ומוטי איווניר והם יהוו אופציה.

עדכון ראשון: 27.8.07, 23:30
עדכון אחרון: 28.8.07, 11:48

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully