וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי אמר כן למכבי, ההתאחדות לא

לי בוץ

26.8.2007 / 19:24

מאמן הנבחרת הצעירה השיב בחיוב להצעת הצהובים לאמנם, אך ההתאחדות מסרבת. ליאור ז'אן חוזר לקבוצה, אספאס ממשיך להיבחן

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, גיא לוי, השיב בחיוב להצעת מכבי תל אביב לאמנה לאחר פיטוריו של אלי כהן, אך כעת תלוי הדבר גם בהסכמת ההתאחדות. בינתיים זו מסרבת לשחרר את לוי מתפקדיו.

ההחלטה לפטר את אלי כהן התקבלה לאחר שיחת וידאו של הנהלת הקבוצה עם הבעלים, לוני הרציקוביץ', השוהה ביפן, בסיומה התקשר נמני לכהן והודיע לו על סיום דרכו במועדון. מאוחר יותר נעשתה פניה רשמית ללוי. הרציקוביץ', אשר נמצא בנסיעת עסקים ביפן ואמור היה להגיע ביום חמישי ישירות למשחק הקבוצה בטורקיה מול ארצ'יאספור, הקדים את חזרתו ואמור לסכם עם מאמן חדש בימים הקרובים.

מכבי תל אביב ניצחה אתמול במשחק אימון את קבוצת הנוער של המועדון 0:2, מצמד של דודו ביטון. מאוחר יותר צפויה להתקבל החלטה לגבי הקשר הספרדי, ג'ונתן אספאס, שנבחן במועדון בימים האחרונים. הערב יגיע למכבי נבחן נוסף - פייר דוקרוק, בלם צרפתי בן 30. במידה ודוקרוק, ששיחק בעברו בפאריס סן ז'רמן ובדרבי קאונטי, ירשים את הצוות המקצועי הוא צפוי לחתום לעונה אחת.

שחקן נוסף שיעבה את הסגל של הצהובים הוא ליאור ז'אן, שהחרים את אימוני הקבוצה לפני מספר שבועות לאחר שחוזהו תם. בעקבות עזיבתו של כהן את הקבוצה, נסללה דרכו של השחקן הצעיר חזרה אל קרית שלום, ואתמול הוא זכה לשיחת טלפון מנמני בה הוא התבקש להתייצב לאימון. ז'אן התייצב, שותף במשחק האימון במלואו, ובימים הקרובים הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים נוספות במועדון בו גדל.

בינתיים, מעוניינים הצהובים להתחזק גם בפן הניהולי, ובימים האחרונים פנה גורם בהנהלה למאיר שמיר וביקש ממנו להכנס כשותף במכבי במקום רוני מאנה, במידה והאחרון לא ישלים בסופו של דבר את עסקת רכישת הקבוצה. שמיר יסכים לעשות כך רק במידה ואיש עסקים רוסי, שמקורב אליו, ייכנס לעסקה יחד איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully