וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ספגה רק קנס

לי בוץ

27.8.2007 / 16:35

האדומים יצאו בזול לאחר התפרעות הקהל באופ"א נגד שירוקי, כשיאלצו להיפרד מ-40 אלף דולר. מוני הראל: "ההחלטה הצילה לנו את העונה". השחקנים מעודדים את אסולין

ברני ארדוב

"אני מרוצה מההחלטה שהצילה לנו את העונה"

בהפועל תל אביב פיללו וקיוו לא לקבל עונש כבד, ואכן התמזל מזלם של האדומים היום (שני) כשהם ספגו עונש קל יחסית - קנס של 50 אלף פרנקים שוויצרים השווים ל-40 אלף דולר - לאחר דיון שנערך במוסדות אופ"א.

כזכור, העונש הגיע בעקבות התפרעויות אוהדי הקבוצה במשחק במסגרת סיבוב המוקדמות השני בבוסניה נגד שירוקי בו ניצחו האדומים 0:3. הפועל תארח ביום חמישי את הבוסנים למשחק גומלין במטרה להתקדם לסיבוב הראשון של המפעל.

יו"ר הפועל תל אביב מוני הראל אמר בתגובה להחלטה: "אני מרוצה מההחלטה שהצילה לנו את העונה. אני מקווה שהמתפרעים מבינים עכשיו את המשמעות של מעשיהם. אנו קבוצה שבנויה על תקציב ועונש כבד יותר היה יכול להרוס לנו עונה שלמה ויותר. אוהדי הפועל הוכיחו הוכיחו לי אתמול שאפשר לעודד ולתמוך בקבוצה בלי להתפרע ולעשות דברים חריגים".

הקבוצה גם הוציאה הודעה רשמית ובה נאמר: "אנחנו מקווים שהאוהדים שהתפרעו למדו את הלקח. הפועל תל אביב מתכוונת לעמוד בהתחייבותה לאופ"א ולא תחסוך במשאבים שיעזרו בסופו של דבר למגר את תופעת האלימות במגרשים".

מאז ההודעה על העונש ולאור העובדה שהפועל תל אביב תארח את שירוקי לגומלין כמתוכנן, רכשו אוהדי הקבוצה 700 כרטיסים נוספים למשחק. הנהלת הפועל תל אביב באה לקראת האוהדים והוציאה כרטיסים מוזלים כשהמחירים הם 50 שקלים לשערים 7, 2 ו-13. כמו כן ההנהלה תפתח את שערים 10-11 במחיר של 30 שקלים. הכניסה לשערים 4-5 היא למנויים בלבד, כשכל המנויים ייכנסו בחינם למשחק.

בתוך כך פוטר היום מאמן שירוקי, איבן קאליניץ'. מי שצפוי להדריך את הקבוצה במשחק הגומלין ביום חמישי בבלומפילד הוא עוזר המאמן, טוני קראצ'יץ'. הבוסנים ינחתו בארץ מחר בסביבות השעה 14:00.

"זה פשוט לא מובן"

אכזבה גדולה שוררת בהפועל תל אביב ביום שאחרי ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים. בקבוצה היו שחקנים שאפילו החלו לדבר על סוג של מנחוס במשחקים מול היריבה, וזאת לאחר ששלושת משחקי הליגה האחרונים החלו בשער אדום והסתיימו עם נצחון ירושלמי.

"אין לזה הסבר", אמר היום (שני) אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "כל פעם מול בית"ר אנחנו מובילים, אנחנו יותר טובים ואנחנו מקבלים בראש. זה פשוט לא מובן". במקביל, חניכיו של גיא לוזון מרבים לעודד את חברם לקבוצה, ליאור אסולין, שהחטיא אתמול מספר מצבים בטוחים. "כשליאור יקבל בטחון, הוא לא יראה אף אחד ממטר", אמר שחקן בקבוצה. "ההחמצות שלו אתמול לא אומרות כלום, זה יכול היה לקרות לכל אחד מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully