וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון לא מרוצה עדיין, יול ממשיך להתנדנד

27.8.2007 / 14:28

מנג'ר היונייטד לא היה שבע רצון, למרות הניצחון הראשון העונה, 0:1 על טוטנהאם, שמאמנה ביקש מההנהלה "רק לבצע את עבודתו"

מנצ'סטר יונייטד סוף סוף הצליחה לייצר ניצחון העונה בליגה. השדים האדומים גברו 0:1 על טוטנהאם משער של הרכש הפורטוגלי, נאני.

מנג'ר הקבוצה אלכס פרגוסון, לא היה מרוצה מהיכולת הלא מחמיאה של שחקניו, למרות שלוש הנקודות אחרי הפתיחה הרעה: "ידעתי שתהיה מלחמה על השדה, טוטנהאם יצרה לנו בעיות רבות. לשחקנים שלי חסרה תחושת ביטחון והם היו קצת יותר מדי חרדים בעקבות הציפיות הגבוהות מהם. יש לנו מספר שחקנים חדשים. זה לא קל להגיע למנצ'סטר יונייטד ולהשתלב ברמת המשחק, כך שזאת רמה הגיונית, אבל אולי לא כמו זו שהצגנו במשחקים קודמים".

מן העבר השני של המתרס מרטין יול, מנג'ר טוטנהאם, העביר הצעה פשוטה להנהלה: "רק תנו לי לעשות את העבודה שלי". מנג'ר התרנגולים עובר פתיחת עונה מסוייטת כשחרב הפיטורים כבר מונחת על צווארו לאחר שחניכיו נוצחו בשלושת מארבעת משחקיהם בליגה והשיגו רק שלוש נקודות.

יול, שקיבל מסרים כי הוא חי על זמן שאול, במשרתו כמובן, אמר: "אנשים יודעים מה השגתי אשתקד ובעונה שלפני כן. יש לנו שחקנים שמחויבים ב-100 אחוזים לטוטנהאם".

השמועות מסרבות לחלוף מעל ראשו של ההולנדי כאשר כל העת שמו של מאמן סביליה חואנדה ראמוס נשמע כמי שעשוי להחליפו בוויט הארט ליין. הנהלת הקבוצה הכחישה את הפרסומים וטענה שסבב ההתרשמות שהיא ערכה בסביליה נועד רק על מנת לראות כיצד מתנהלת הקבוצה מחבל אנדלוסיה.

בניגוד לישראל, התמיכה ליול הגיעה דווקא מאוהדי הספרס. יול הנרגש אמר על כך: "התגובה של האוהדים הייתה ככל הנראה הדבר הכי מספק שקרה לי השבוע".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully