וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון בדרך לאליפות המזרח

27.8.2007 / 13:21

סוויפ מרשים של הרד סוקס בשיקגו והפסד של היאנקיז בדטרויט פתח פער של 7.5 משחקים. וולס פתח בדודג'רס וניצח את המטס

כ"מובטח", סקירת היום תהיה דומה במתכונתה לזו של ימי חמישי: קצרה ומתומצתת. מחר נשוב (בשאיפה) למתכונת הרגילה.

AL: בוסטון סיימה את עבודתה בשיקגו עם סוויפ מרשים על הוייט סוקס, ועוד ניצחון גבוה - 1:11. בכל משחק רשמו הרד סוקס לפחות עשר ריצות, ובסך הכל הכניעו את יריבתם 7:46. זו הייתה הפעם הרביעית מאז שהחלו סדרות בנות ארבעה משחקים, ב-1900, שקבוצה שמה מאזן דו ספרתי על הלוח בכל מפגש. ג'וליאן טבארז זכה בניצחון, חאווייר ואסקז עם ההפסד.

בוסטון הגדילה את יתרונה בראש המזרח ל-7.5 משחקים, כשהיאנקיז הפסידו בדטרויט 5:4, וגם תמונת הויילד קארד מסתבכת עבורם. בובי סיאי עם הניצחון, פיליפ יוז עם ההפסד. לאריק בדארד מבולטימור נמאס, כנראה, להגיש כמו סיי יאנג, והוא נחבט קשות בהפסד 11:3 של בולטימור למינסוטה. קליבלנד השוותה באינינג התשיעי ל-3:3 וקצרה ניצחון חשוב באינינג ה-11 - 3:5.

קלווים אסקובר התותח בן תותח ממשיך להגיש כמו סיי יאנג. אסקובר רשם ניצחון מספר 15 העונה ועזר לאיינג'לס להכניע את טורונטו 1:3. אנהיים נהנתה מההפסד של סיאטל בטקסס - 5:3. טמפה ביי גברה על אוקלנד 4:7.


NL: סט. לואיס מסבכת את המאבק במרכז. הקרדינלס ניצחו את אטלנטה 1:4, וניצלו הפסד של שיקגו קאבס, 5:4 לאריזונה, כדי לצמק את הפער לשני משחקים. מילווקי הפסידה 5:4 בסן פרנסיסקו.

דייויד וולס חזר להגיש, הפעם במדי הדודג'רס, וקצר ניצחון ראשון בשיי סטדיום. בומר השלים את חמשת האינינגים הדרושים לניצחון, וגבר על ג'ון מיין והמטס 2:6. למרות הניצחון של פילדלפיה על סן דייגו, 2:14, לא נראה שלמטס יש ממה לחשוש. קולורדו גברה על וושינגטון 5:10, יוסטון עברה את פיטסבורג 4:5 וסינסינטי ניצחה את פלורידה 3:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully