וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף תוקף את ברצלונה

27.8.2007 / 13:34

ההולנדי מכוון בעיקר לרייקארד: "כשאתה לא יודע שיש בעיות, לא תוכל לפתור אותן". רונאלדיניו קיבל אזרחות ספרדית. התייצב מצבו של פוארטה

פרנק רייקארד, מאמן ברצלונה, נחשב לאיש רגוע השוקל את דבריו ועונה על שאלות בכובד ראש. אלא שכנראה התיקו 0:0 של קבוצתו נגד סנטאנדר בחוץ הוציא אותו מכליו, שכן ההולנדי נראה קצר רוח במסיבת העיתונאים שנערכה בסרדינרו בתום המשחק.

"אני לא מאוכזב, למרות שאנחנו תמיד רוצים לנצח. אנחנו חייבים רעננות, אבל זה כרגע מה שיש לנו. זה היה משחק קשה. סנטאנדר הקשתה עלינו את המשחק כשצופפה אותו, אבל אל לנו לאבד ביטחון".

רייקארד לא חושש מהחלק האחורי, אם כי קצת מודאג ממה שקורה מקדימה: "משחק חוץ הוא תמיד קשה. סנטאנדר לא יצרה מצבים, כך שאני לא מודאג מההגנה, מצד שני לא יצרנו לעצמנו מצבים בהתקפה. "כניסתו של הנרי נועדה לייצר לנו עומק בקבוצה על מנת לא לשחק בצורה אינדיבידואלית. אנחנו נשתפר דרך דיבור וכן אימונים בהם נעבוד בעיקר על משחק האגפים לנו".

סמואל אטו חלוץ בארסה היה יותר נחרץ בדעתו לגבי המשחק: "סנטאנדר עבדו קשה מאוד בהגנה. לא הצלחנו לנצח, אך גם לא הפסדנו. פשוט לא היה לנו מזל".

מי שפנה לבקר את הופעת הקבוצה היה יוהאן קרויף, שטען שהשחקנים והצוות המקצועי חייבים לרדת לקרקע. "אין כאן גיבורים. אלו רק כדורגלנים, אנשים רגילים. אם כל יום אתה קורא שאתה נפלא, שהסגל מדהים ושהקבוצה נהדרת, אתה מתחיל להאמין בכך.

"לכל המחמאות הללו אין השפעה טובה ואם זו התגובה אז זה מה מראה שבקבוצה לא למדו שום דבר. אותן טעויות נעשו ודבר לא השתנה. אף פעם לא תפתור בעיות אם אתה לא יודע על קיומן".

בינתיים קיבלה בארסה בשורה טובה, כשאושרה אזרחותו הספרדית של רונאלדיניו. עתה, התפנתה משבצת של זר בקבוצה ותהיו בטוחים שהקטאלונים ימלאו אותה במישהו. אבל יכול להיות שעד שסגנית אלופת ספרד תחליט את מי היא מחתימה כזר, היא תצטרך למצוא עוד שחקן, וזאת משום שצ'לסי חושקת מאוד ברונאלדיניו. "דיילי מייל" הבריטי פירסם היום כי הבעלים של הקבוצה מסטאמפורד ברידג', רומן אברמוביץ', נפגש פעמיים עם אחיו- סוכנו של הקשר הברזילאי במטרה להעבירו לשורות הכחולים. "אנו לא רוצים למכור אותו", הגיב מנהלה הספורטיבי של בארסה, צ'יקי ברגיריסטיין.

מצבו של פוארטה ממשיך להיות קריטי

עולם הכדורגל עדיין מזועזע מן הדום לב שעבר אנטוניו פוארטה, שחקנה של סביליה. פוארטה, כזכור, התעלף במשחק הניצחון של קבוצתו נגד חטאפה (1:4), הוא בלע את הלשון ועבר אירוע של דום לב. כשהוא מונשם הועבר פוארטה לבית החולים.

מצבו של השחקן התייצב, אך עדיין מוגדר כקשה כאשר הוא שוהה בטיפול נמרץ. הרופאים בבית החולים בו שוכב פוארטה אמרו כי "מצבו של פוארטה יתבהר בימים הקרובים" וטענו כי יש מקום לאופטימיות מכיוון שמצבו של השחקן מיוצב.

מגן הקבוצה, דני אלבס, לא המריא עם חבריו למשחק הגומלין מול א.א.ק אתונה במוקדמות ליגת האלופות לאחר שסירב לעשות כן. כזכור, יחסיו של אלבס עם ראשי הקבוצה עלו על שירטון לאחר שאלו סירבו לשחררו לצ'לסי.

נשיא הקבוצה, חוסה מריה דל נידו, תקף את הברזילאי: "הוא הראה חוסר כבוד מוחלט לחבריו לקבוצה למועדון שמשלם לו. אני אומר זת כדי שהאוהדים של סביליה יידעו את המצב ויבינו כמה מקצוען השחקן הזה".

מנאללה חתם בולנסיה

מנואל פרננדס, קשר נבחרת פורטוגל הצעירה ואחת מההבטחות הגדולות של הכדורגל הפורטוגלי, חתם בולנסיה, ששילמה סכום השווה ערך ל-12 מיליון ליש"ט. פרננדס הושאל בעונה החולפת לפורטסמות ולאברטון וכבר היה נראה שימשיך אצל הטופיס בהעברה קבועה.

פרננדס כבר עבר בדיקות רפואיות בגודיסון פארק והחוזים הועברו לעיונה של הנהלת הפרמיירליג, אלא שבחלק מכרטיס השחקן של הקשר מחזיקה חברת השקעות ובאנגליה צד שלישי (לא קבוצה) לא יכול להיות מעורב בהעברות של שחקנים. אברטון בדקה את האפשרות לקנות רק את מחצית מכרטיסו השייך לבנפיקה, אך לבסוף הקשר המבטיח חתם בולנסיה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully