וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "בחמישי, צו 8 לאוהדים"

הנהלת מכבי נתניה, שמנסה למשוך קהל רב למשחק הבית באופ"א בקרית אליעזר מול לייריה, גייסה את החלוץ וגם את ג'ורג' ואסילי

מכבי נתניה ממשיכה במסע גיוס האוהדים לקראת המשחק מול לייריה בחמישי הקרוב. למרות ההתנפלות אתמול (ראשון) על הכרטיסים ביציעים המרכזיים, בנתניה לא מרוצים ממכירת הכרטיסים וכדי למלא את היציעים הוחלט לגייס למסע השיווק את חלוץ הקבוצה, איתי שכטר, שקרא לאוהדים ואמר: "ביום חמישי, יש צו 8 לאוהדים, שחייבים להגיע, לעודד ולדחוף אותנו לניצחון".

בקבוצה קיים סיפוק רב לאחר שהיום נמכרו 2,000 כרטיסים ובסך הכל 3,000 למשחק, זאת בנוסף לכרטיסי המנוי שהומרו בכרטיסים למשחק. כלומר, למעלה מ-4,000 אוהדים כבר הבטיחו את הגעתם למשחק. גם מחר ועד לשעת המשחק ייפתחו הקופות ותהיה מכירה מוקדמת ובנתניה מאמינים שעד פתיחת המשחק האצטדיון בקרית אליעזר יהיה מלא.

הנהלת הקבוצה, שהתחילה במשא ומתן מול הנהלת רכבת ישראל במטרה להוציא קרונות מיוחדים להסעת האוהדים במחירים מוזלים, לא הצליחה להגיע להסכם ובעקבות זאת, סיכמה הנהלת נתניה עם חברת אגד על הוצאת שרשרת של 20 אוטובוסים שיעמדו לטובת האוהדים ביום המשחק בנסיעה לחיפה. מחיר הכרטיס הלון-חזור לאחר הסבסוד יהיה 20 שקלים ובהנהלה מקווים כי המחיר המוזל יביא לשיטפון של אוהדים, בעיקר של בני נוער שאינם אוחזים ברכב פרטי. אמש, החליט הבעלים, דניאל יאמר, להעניק 5,000 שקלים לאוהדי הקבוצה לטובת רכישת אביזרי עידוד למשחק. בהנהלת מכבי נתניה מזהירים את האוהדים מהכנסת אמצעים פירוטכניים, דבר שעלול לגרור אחריו עונש כבד. בנתניה מוסיפים ומציינים את התנהגותם הראויה לשבח של האוהדים שליוו את הקבוצה בפורטוגל.

בצד המקצועי, עטר וצוותו החלו למעשה כבר ממוצאי שבת לערוך את ההכנות לקראת המשחק. בצוות המקצועי ברור מעל לכל צל של ספק שלייריה תבוא כדי לכבוש שער חוץ ואנשי נתניה שוברים את הראש במטרה למצוא פתרון הגנתי לשחקני ההתקפה הפורטוגלים. לאחר שהשחקנים זכו ליום חופשי אחרי הניצחון על הרצליה במוצ"ש, השוער לירן שטראובר התלונן על כאבים טורדניים בכתף ויזכה לטיפול במטרה להכשירו למשחק. כזכור, שטראובר היה ממצטייני המשחק בהרצליה למרות הכאבים העזים.

את מקומו של סטניסלאב אנגלוביץ', שנתניה איחרה ברישמו ולא יוכל לשחק, יתפוס אמיר טגה, למרות שגם יחיאל צגאי חזק בתמונת ההרכב, זאת לאחר היכולת המצוינת בדקות ששיחק מול הפועל תל אביב ומול מכבי הרצליה. הבלם גולן חרמון, שהטיב לשחק בלייריה, אולם ירד לספסל בשני מחזורי הליגה האחרונים כשהבלם אבי בסטרול תפס את מקומו בהרכב, לא צפוי לפתוח וסטרול הוא שיפתח לצידו של לואיס מרין.

הערב קיימה הקבוצה אימון הכנה ראשון לקראת המשחק וביום רביעי יצאו אנשיה ושחקניה למלון, ממנו תגיע הקבוצה היישר לקרית אליעזר.

נתניה גייסה את האוהד ואסילי למשחק נגד לייריה

מכבי נתניה החליטה לגייס את יו"ר חוג אוהדי מכבי חיפה, ואסילי ג'ורג', לקראת משחק הבית בקרית אליעזר מול לייריה. בנתניה טוענים כי ג'ורג', אוהד מושבע של מכבי חיפה ומעריץ של ראובן עטר, יוכל לסייע לאוהדי נתניה משום שהוא "מכיר היטב את קריית אליעזר והשפעתו על הקהל רחבה".

אלו שיזמו את הפניה לאוהד הם מספר אוהדים, מקורבים לקבוצה, שפועלים למען הגדלת מספר הצופים במשחק. ג'ורג' שוחח הבוקר עם חבר ההנהלה קובי בלדב ועם המאמן עטר. "אתה תבוא למשחק? עכשיו אתה עושה לי צמרמורת. נארח אותך וניתן לך הרבה כבוד" אמר לו בלדב. לעטר אמר ג'ורג': "אני רוצה שתעלה שלב". עטר השיב לו: "אין לי מילים, תודה. לא רק אוהדי חיפה אוהבים אותך, אלא גם אני". בנתניה אמרו הבוקר כי הם מופתעים מההחלטה של ואסילי לעודד אותם.

ג'ורג' מסר בתגובה: "פנו אליי מקורבים לקבוצה וביקשו שאבוא עם המגאפון. הבהרתי להם שאני מוכן לבוא ליציע של נתניה, אבל אבוא עם חולצה ירוקה. הסכמתי להגיע משלוש סיבות. אחת, ראובן עטר שהוא ידיד יקר ואני רוצה שיצליח. שתיים, האוהדים של מכבי נתניה שרוצים שאגיע. שלוש, יהיה זה כבוד למדינה כולה אם הקבוצה תייצג אותנו בשלב הבא של גביע אופ"א. האוהדים ביקשו שאצעק פעם אחת 'צהוב, צהוב' במהלך המשחק (צועק 'ירוק, ירוק' במהלך המשחקים של חיפה), והבטחתי שאעשה זאת, אבל רק פעם אחת. הם באמת יהלומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully