וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר נפצעה, בספק לאליפות ארה"ב הפתוחה

27.8.2007 / 9:59

הטניסאית הישראלית, לא מצליחה להתגבר על פציעה בעצם החזה. פאר: "יש לי כאבים, אעלה למגרש בכל מקרה ואתן את המקסימום"

רגע לפני פתיחת אליפות ארצות הברית הפתוחה, נפצעה שחר פאר באזור עצם החזה ונמצאת בספק לקראת משחקה מול מיילן טו האמריקאית בשלישי. "יש לי כאבים, אבל אנסה להגיע הכי מוכנה למשחק. לדעתי, אעלה למגרש בכל מקרה ואתן את המקסימום", אמרה פאר.

"ביום שלישי שעבר, במהלך אימון, הכאב החמיר, מה שאילץ אותנו לוותר על חבטות שגורמות לכאב", מספר מאמן הכושר של פאר, מולי אפשטיין, "בבדיקה של רופא ה-WTA אובחנה דלקת במפרק הסחוסי בין הצלע החמישית לבין החיבור לעצם החזה. שחר קיבלה כדורים אנטי-דלקתיים וטיפולי פיזיותרפיה. ההנחייה היתה להוריד את קצב האימון ולתת למקום לנוח ולהחלים.
נסיון חוזר להתאמן לקראת סוף השבוע הניב תוצאה דומה: כאבים חזקים באזור ללא כל הטבה, למרות הטיפולים היומיומיים. שחר לא התאמנה כלל ביום שישי ושבת, מנוחה שלא הועילה וטסט קצר שנערך ביום ראשון העלה תוצאות דומות - כאבים חזקים וקושי לחבוט".

"בבדיקה נוספת של רופאת ה-WTA הועלתה הסברה שחלה החרפה ברמת הדלקת במפרק. לדברי הרופאה רק מנוחה מוחלטת עשויה להועיל ופציעות מסוג זה עלולות לארוך זמן רב. בהחלטה משותפת הוחלט לא להתאמן עד ליום המשחק ואז לנסות לשחק עם חבישה מיוחדת. במקביל שחר תבצע טיפולי פיסיותרפיה ותרגילי מתיחה"

היום (שני) תערוך פאר מספר טיפולים ואולי אף נסיון קצר של על המגרש, במטרה להבין אם תוכל הטניסאית הישראלית להתחרות באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully