וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסולין הוא חרא, וגם גמד"

לי בוץ ואורי שלו

26.8.2007 / 23:15

בואטנג יצא עצבני ממשחק הניצחון 1:2 דווקא על חלוץ הפועל ת"א, שהשיב: "הוא אדם קטן, אחרת הוא היה ניגש אליי ואומר לי מה הוא חושב עליי"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הבלאגן במכבי תל אביב חוגג, מכבי חיפה נראית זוועה, והערב (ראשון) השאירה בית"ר ירושלים מאחור יריבה פוטנציאלית נוספת למאבק על האליפות, עם ניצחון דרמטי 1:2 על הפועל תל אביב בבלומפילד. אז סיכומים עדיין לא עושים במחזור השני, אבל אם במשחק כמו זה שהציגו האדומים הערב הם עדיין יצאו ללא נקודה, כנראה שאין מה שיעצור את בית"ר בדרך לתואר נוסף.

בית"ר תועמד לדין בגין התפרעות אוהדיה

המאמן המנצח, יצחק שום, אמר בסיום: "במחצית הראשונה כלום לא דפק אצלנו, אבל זה חלק מהמשחק. במחצית השנייה השתפרנו, החילופים הוכיחו את עצמם, וכשהכל מסתדר - ככה זה נראה. חיכינו להזדמנות הראשונה לשתף את רומולו, כי אנחנו יודעים מה הוא מסוגל לתת. גם עידן טל עוד יוכיח את מה שהוא יודע. יש ימים טובים יותר וטובים פחות וגם כשהבאתי אותו לחיפה היו לו בהתחלה כמה משחקים לא טובים, ואז הוא לקח את הקבוצה על עצמו. זה לא יהיה מאבק קל ויהיו קבוצות שיתמודדו איתנו על האליפות, אבל אם נשחק כמו שאנחנו יודעים, ואין סיבה שלא נעשה זאת, נהיה קבוצה טובה יותר מכל האחרות".

דרק בואטנג המשיך את האווירה החמה גם אחרי המשחק. "ליאור אסולין הוא השחקן הכי חסר תועלת בליגת העל, הוא רב עם הכדור. הוא לא מכבד אותנו, הוא חרא, בנאדם חרא, שחקן חרא, וגם גמד. תשדרו את זה בטלוויזיה, כי אני רוצה שהוא ישמע את זה". בואטנג אף הוסיף בבדיחות כי הוא הולך להרביץ למזואה אנסומבו.

כשיצחק שום נשאל אם מגיע זר פרחים לאסולין על ההחמצה הגדולה שלו, ענה מאמן בית"ר: "אסולין זה בעיה של הפועל, לא בעיה שלנו".

שמעון גרשון חגג עוד ניצחון על האקסית: "כולנו שמחים, בטח שאחרי ניצחון כזה מתוק וחשוב. משום מה לא הגענו למשחק בחצי הראשון. שחקנים עמדו על המגרש. אבל כשהתעוררנו, ראו איזה דברים אנחנו מסוגלים לעשות וכבשנו שני שערים יפים. שבע השנים הרעות של בית"ר בבלומפילד הסתיימו, ברוך השם, ועכשיו אנחנו מתחילים דרך חדשה וטובה יותר. ביום כזה, במשחק לא טוב שלנו, השתדלנו לעשות כמה שפחות טעויות. האמת שלא נעים לשמוע שהליגה כבר נגמרה עוד לפני שהתחילה, ואני לא רוצה לחשוב שבגלל הדיבורים האלה פתחנו את המשחק כל כך רע. יש עוד דרך ארוכה, ואנחנו מאוד רוצים להצליח".

מיכאל זנדברג: "יצאנו מפיגור בדקות האחרונות פה בבבלומפילד, זה היה מדהים. ממש לא נכון להגיד שסגרנו את הליגה, יש עוד המון מחזורים, וזה עוד רחוק. יש לנו יותר מיריבה אחת לאליפות, זו לא היריבה העיקרית שלנו. זה שניצחנו אותם פה בבית זה כמובן הצהרת כוונות, אבל זה עדיין רחוק מלהבטיח שלנו משהו, אבל כמו שנראינו היום, נצטרך להיזהר מלצאת בהצהרות".

בסיום המשחק תקפו אוהדי בית"ר את רכבו של יגאל שילון שמזוהה כאוהד הפועל. כמו כן, כעשרה אוהדים נעצרו.

באדיר: "הייתי בטוח שאסולין שם את זה"

מאמן האדומים, גיא לוזון, אמר בסיום: "מאכזב להפסיד אבל אני לא מאוכזב מאיך ששיחקנו. ביטלנו את בית"ר, מנענו מהם מצבים ליד השער בזכות עבודה קשה של השחקנים, היו לנו מספיק מצבים כדי לסגור את המשחק, אבל זה מה שיפה ואכזרי בכדורגל. אם נמשיך לגרום ליריב לא להגיע למצבים, גם התוצאות יגיעו".

כשנשאל מה אומרים לאסולין אחרי משחק כזה, ענה לוזון: "רק להרים את הראש ולהמשיך לעבוד קשה, התוצאות יבואו". כשנשאל אם הליגה נגמרה, אמר: "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה. אנחנו לא מתעסקים בשאלה הזו, אלא רק במשחק הבא".

כשנשאל על הדיון באופ"א בנוגע לאירועי שירוקי, אמר לוזון: "אני לא מתעסק בדברים שאין לי השפעה עליהם, אני לא במתח".

ליאור אסולין הגיב בסיום לדבריו הקשים של בואטנג: "הוא בן אדם קטן, אחרת הוא היה ניגש אליי ואומר לי ישירות מה הוא חושב ולא מדבר עליי אחרי המשחק. מעבר לזה אני לא רוצה להתייחס לא לבואטנג ולא לאוהדים של בית"ר"

וואליד באדיר: "אני לא מתעסק באליפות, אלא בשבת הבאה. הגענו למצבים, שיחקנו טוב, אבל כשאתה מחמיץ, אתה בסוף סופג. אני לא רוצה לחשוב על הפספוס, אני לוקח את הדברים הטובים מהמשחק, הראש שלנו כבר במשחק של יום חמישי באופ"א".

על ההחמצה של אסולין, אמר באדיר: "הייתי בטוח שהוא שם את זה, שיעבור את השוער ויעשה 1:2, אבל בסוף קיבלנו גול. זה חלק מהמשחק, אין מה לעשות. נרים את הראש ונסתכל קדימה. גם בשנה שעברה הובלנו ובית"ר הפכה את התוצאה".

ברוך דגו: "היה משחק טוב של כל הקבוצה, במשך 80 דקות היינו בארבע דרגות מעל בית"ר. הם הגיעו לשתי הזדמנויות והבקיעו שני גולים. היה עליי פנדל שלא נשרק, הם היו צריכים לקבל אדוםף, אבל זה כדורגל. אני חזק, יהיה בסדר, זו רק ההתחלה".

"אם היה פה שוד? אתם ראיתם איך בית"ר נראתה, אבל זו הגדולה שלה. לוקחים את הנקודות גם כשהם לא משחקים טוב. זה היה המשחק הכי כואב מכל המשחקים שהיה לנו מול בית"ר".

"אני במתח לקראת הדיון מחר", הוסיף דגו, "אני מתפלל שלא נקבל עונש מוגזם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully