וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים מאפס: בארסה פתחה עונה עם 0:0

26.8.2007 / 21:38

סגנית האלופה לא הצליחה להבקיע את שערה של סנטאנדר. אוואט ולה קורוניה הובכו עם תבוסה 3:0 מול אלמריה, ויאריאל-ולנסיה 0:3

הניצחונות של ריאל מדריד וסביליה אתמול הכניסו את ברצלונה למצב של מרדף עוד לפני שעלתה על כר הדשא בעונה החדשה, והערב (ראשון) דאגו חניכיו של פרנק רייקארד להתחיל את המרדף הזה בפיגור של שתי נקודות. בארסה החדשה והנוצצת סיימה את משחקה הראשון בלה ליגה ב-0:0 מול סאנטנדר, ופתחה באופן רשמי את העונה ברגל שמאל. מאוכזבת גדולה נוספת מהמחזור הראשון היא לה קורוניה, שהובסה באופן מביך 3:0 בביתה על ידי העולה החדשה אלמריה. מאוחר יותר הצטרפה למאוכזבות גם ולנסיה, שבנתה על עונה גדולה, ופתחה אותה עם תבוסה ביתית 3:0 לויאריאל.

סנטאנדר - ברצלונה 0:0

רייקארד אולי דיבר בפגרה על כך שאין מניעה שארבעת הכוכבים הגדולים שלו ישחקו בצוותא, אבל בינתיים הוא בחר להשאיר את תיירי הנרי, הרכש הכי מדובר באירופה הקיץ, על הספסל במשחק הפתיחה של העונה. הנרי קיבל את הצ'אנס הראשון שלו בלה ליגה כשנכנס במקומו של מסי בדקה ה-62, אבל גם איתו בארסה לא מצאה את הרשת, למרות שליטה מוחלטת בנעשה במגרש. גם אחרי הרחקתו של הפולני אבי סמולארק מסנטאנדר לא נשא הלחץ הקטלוני פרי, וסגנית האלופה נאלצה להסתפק בנקודה בלבד.

ולנסיה - ויאריאל 3:0

דרבי סוער ופרוע פתח עבור שתי הקבוצות את העונה, ובעוד שאנשי הצוללת הצהובה המשיכו בדיוק מאותה נקודה בה סיימו את העונה שעברה, בכושר מצוין, העטלפים סיימו את המשחק עם תשעה שחקנים ועם שלושה כדורים ברשת. הדני הוותיק יון דאל תומאסון העלה את ויאריאל ליתרון בדקה ה-16, האיטלקי הצעיר ג'וזפה רוסי הכפיל בפנדל בדקה ה-60. סאנטי קאזורלה חתם את התוצאה בסטייל בדקה ה-73. בין לבין הספיקו דויד ויאה (39) וחואקין (67) לראות את הכרטיס האדום.

אוהדי ולנסיה התנחמו בהחתמתו של הקשר המצוין מנואל פרננדס מבנפיקה, מכוכביה של נבחרת פורטוגל באליפות אירופה האחרונה. על פי הדיווחים נרכש פרננדס תמורת 12 עד 15 מיליון יורו.

לה קורוניה - אלמריה 3:0

אלמריה, שחזרה השנה לליגה הראשונה אחרי 26 שנה, לא חלמה על פתיחה שכזו. הקבוצה האנדלוסית הקטנטנה הגיעה לריאזור והלמה בדודו אוואט וחבריו ללא רחמים. אלברו נגרדו הצעיר כבש את הראשון בדקה ה-18, פרננדו סוריאנו הכפיל את התוצאה בדקה ה-33, ואלברט קרוסאט שם את המסמר האחרון בדקה ה-50.

יתר התוצאות:

מאיורקה - לבאנטה 0:3
למאיורקה: אריאל איבגזה (24 בפנדל, 72) ודני גויזה (55).

רקראטיבו - בטיס 1:1
לרקראטיבו: סינמה פונגול (25). לבטיס: נאנו (39).

אתלטיק בילבאו - אוסאסונה 0:0

אספניול - ויאדוליד 1:0
לויאדוליד: חוסבה לורנטה (54)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully