וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר תחת מעקב

אריק רחמיאן

26.8.2007 / 21:02

חלוצה של מכבי נתניה לכד את עיני הסקאוטרים הרומנים, שעקבו אחריו בשבוע שעבר ויגיעו גם למשחק מול לייריה באופ"א. גם סטרול רוצה לחו"ל

מכבי נתניה עשויה לקבל כבר בימים הקרובים פנייה בעניינו של החלוץ איתי שכטר, מאחת הקבוצות המובילות ברומניה. יכולתו המצוינת של שכטר לא נעלמה מעיניהם של הסקאוטרים הרומנים, וכפי הידוע, במשחקה של הנבחרת האולימפית בטורניר לובנוסבסקי בשבוע שעבר עקבו אחריו מספר סקאוטרים. שכטר, כזכור, כבש בטורניר שני שערים והיה אחד הבולטים בנבחרת.

"ידעתי וראיתי שהגיעו סקאוטרים לעקוב אחרי שחקנים בטורניר, אבל לא ידעתי שזה קשור אלי", אמר היום שכטר. "זה בהחלט מעניין אותי, אבל יש לי עוד שנה לשרת בצה"ל וכרגע זה לא ממש רלוונטי". שכטר, החתום בנתניה עד שנת 2011, מצוי בתהליכים להוצאת דרכון רומני בשל שורשיו ברומניה, כאשר סעיף בחוזהו מאפשר לו יציאה לחו"ל. למשחק ביום חמישי מול לייריה הפורטוגלית צפויים להגיע סקאוטרים נוספים על מנת לעקוב אחר החלוץ, כמו גם אחר הבלם אבי סטרול, המחזיק אף הוא באזרחות רומנית. אגב סטרול, לוואלה! ספורט נודע שלאחרונה ערך סוכנו קלטת עם לקט מביצועיו, שהועברה לידי סוכנים בחו"ל. "במידה ותגיע הצעה קונקרטית מקבוצה אירופאית, ברור שאבי לא יפסול אותה", אמרו היום בסביבתו של השחקן.

נמשכת בהלת הכרטיסים ללייריה

שחקני מכבי נתניה, שזכו ביום חופשי לאחר הניצחון אמש על מכבי הרצליה, ישובו מחר (שני) לאימונים. ביום רביעי תצא הקבוצה לבית מלון, עד למשחק מול לייריה. הבוקר נערכה פגישה נוספת בין ראשי המועדון למפקד מרחב צפון במשטרה, בה אושרו כל פרטי ההיערכות לקראת המשחק, לו הוקצו 130 סדרנים ו-80 שוטרים.

גם היום נמשכה ההתנפלות על הכרטיסים למשחק, כאשר כל הכרטיסים שהוקצו לשערים 11-12 אזלו במהירות. מחר תימשך המכירה, כמו גם המרת כרטיסי המנוי בכרטיסים למשחק. הפורטוגלים, שביקשו להקדים את המשחק לשעה 17:30 ונענו בשלילה, יאלצו להישאר בארץ עד מוצאי שבת, בשל העובדה שעד אז לא יצאו טיסות ישירות לפורטוגל. בעקבות כך, העבירה לייריה בקשה להתאמן בארץ גם ביום שישי, שאושרה. רק שני אנשי תקשורת פורטוגלים ילוו את הקבוצה. הערב סיימה הקבוצה את משחקה בליגה המקומית בשוויון 1:1 מול אקדמיקה. כן נקבע כי שופט המשחק יהיה הרומני סורין קורפודן, שיגיע ארצה עם שלושת עוזריו ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully