וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל ת"א

26.8.2007 / 22:44

בית"ר ירושלים גברה 1:2 על הפועל ת"א בבלומפילד במשחק נהדר, האלופה לא עוצרת. ג’וניור כבש לאדומים, רומולו ויצחקי השלימו מהפך

אז מה היה לנו שם? שערים יפים, יציעים לוהטים, מהלכים מרהיבים ומהפך דרמטי. בסופו של דבר זה נגמר ב-1:2 לבית"ר ירושלים על הפועל ת"א, אבל אם זה יהיה המשחק שיחזיר לנו את האמון בליגת העל - אזי המנצח האמיתי הוא הכדורגל הישראלי.

הבעיה היא אחרת. אם ביום כזה מחזיקת הגביע לא הצליחה לנצח את בית"ר, לא ברור מי יצליח לעצור את האלופה. האדומים פתחו בהתלהבות ועלו ליתרון משער של פאביו ג'וניור (39), ועל אף שמצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי הוא נכבש מעמדת נבדל, הוא בהחלט עשה צדק. ברוך דגו המצוין הוביל את האדומים לעוד ועוד התקפות מסוכנות, ובית"ר נראתה מפוחדת וחסרת ביטחון.

במחצית השנייה היוצרות התהפכו. הפועל נרגעה, שחקניה התעייפו, ובית"ר נכנסה למשחק. באמצע קאלה הציל עוד שער או שניים, אבל בדקה ה-76 העומק של בית"ר בספסל השתלם. רומולו המחליף כבש שער אחד מנגיחה (אחרי החמצה מצמררת של אסולין), בישל עוד אחד מצוין ליצחקי (79), וארקדי ראה מהיציע איך האליפות השנה מתקרבת בצעדי ענק, ובקלילות מפחידה.

מחצית ראשונה

דקה 6 - ברוך דגו חלף על פני אלבארז, הצ'יליאני שלח אגרוף היישר לגבו של הקשר, ללא תגובת השופט אלון יפת.

דקה 13 - דגו מצא את אבדג'י, אבל הברזילאי בעט מ-18 מטר מעל לשער.

דקה 15 - אלברמן שחרר את אלבארז, המגן חלף על פני אנטבי ובעט ממרחק 20 מטרים מהשער, אניימה קלט.

דקה 19 - תמוז שלח את יצחקי למתפרצת, יצחקי בעט בעיטה מצוינת לפינה הרחוקה, אניימה הדף. שניות ספורות לאחר מכן עידן טל העביר כדור רוחב, תמוז פספס בסנטימטרים.

דקה 21 - אנסומבו נכנס חזק בבואטנג, הגנאי הכשיל אותו ללא כדור, השופט שוב לא הגיב.

דקה 25 - זנדברג דהר לעבר השער, חלף על פני בונדר ודוס סנטוס, אבל נבלם על ידי יציאה מתוזמנת היטב של אניימה.

דקה 28 - דוס סנטוס שלח כדור ארוך, טברטקו קאלה שלף מהארסנל עוד אחת מהיציאות ההזויות שלו, אסולין נגח לאחור מ-16 מטר, אבל החוצה.

דקה 32 - אסולין חטף כדור מההגנה, עשה דאבל פס מצוין עם אבדג'י, אבל התבלבל מול קאלה ומשני מטרים החמיץ הזדמנות גדולה.

דקה 39 - גול! מתפרצת מהירה של האדומים שיחררה את דגו באגף שמאל, הקשר העביר כדור רוחב שעבר את כל הרחבה, ופאביו ג'וניור דחק פנימה. 0:1 להפועל ת"א. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו: הברזילאי כבש מעמדת נבדל.

דקה 42 - אלברמן קיבל את ההזדמנות הכי טובה של בית"ר עד עתה, אבל נגח מחמישה מטרים החוצה.

דקה 45 - אנסומבו שלח טיל אדיר מ-30 מטרים, שחמק מעל למשקוף.

דקה 45+1 - אנטבי בעט חזק מזווית קשה, קאלה הדף מצוין.

מחצית שנייה

דקה 52 - דגו פרץ לרחבה והיתל באלבארז, המגן ספק הכשיל את דגו, אך יפת לא שרק.

דקה 65 - סבג פרץ באגף השמאלי, העביר רוחב, אסולין בעט יפה לפינה הקרובה, אבל קאלה באינסטינקט מדהים הציל שער בטוח.

דקה 76 - גול! אחרי הצלה מצוינת של אניימה, זנדברג הגביה כדור קרן, והמחליף רומולו התרומם גבוה והשווה בנגיחה. 1:1.

דקה 79 - גול! אסולין התייצב לבד באחד על אחד מול קאלה, אבל החמיץ בשלומיאליות. העונש בא חיש מהר. בית"ר יצאה להתקפה מהירה, רומולו מצא את יצחקי, והגאון מאשקלון הקפיץ באלגנטיות מול אניימה והשלים מהפך. 1:2 לבית"ר.

הרכבי הקבוצות:
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלבארז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, עידן טל (אבירם ברוכיאן, 75), דרק בואטנג, גל אלברמן (מילובן מירוסביץ', 46), מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, טוטו תמוז (רומולו, 60).

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר (ביבראס נאתכו, 87), מזואה אנסומבו, אבדג'י (ראובן עובד, 82), ברוך דגו, ליאור אסולין, פאביו ג'וניור (עד סבג, 62).

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - כבר תקופה ארוכה שברוך דגו לא ליהטט בכזו דומיננטיות באגף, אבל היום הוא השפיל שוב ושוב את אלבארז והראה עד כמה כישרון טמון ברגליים הקטנות שלו. מהצד השני, מגיע כל הכבוד שבעולם לברק יצחקי, שלא נתן משחק גדול, אבל בהקפצה אחת מעל אניימה הוכיח למה הוא הוכתר כיורש של אלי אוחנה.

הרע - עידן טל עדיין לא הצליח למצוא את עצמו בקישור של בית"ר ירושלים, אבל היום הוא פשוט לא עשה כלום. לא שווה ת'כסף.

המכוער - בסדר כריסטיאן אלבארז, הבנו שאתה לטיני קשוח, אבל האגרוף המכוער ששלחת היישר לגב של ברוך דגו היה קצת מוגזם. בשביל זה לא צריך זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully